HerGårDetUnna!!! Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Strikker sokker og lurer på om de rett og slett er for små..
Musemorbr / Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Det varierer jo veldig. Gutten vår hadde føtter som en på tre mndr.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Det varierer jo veldig. Gutten vår hadde føtter som en på tre mndr. Vår også.. Hadde med nyfødtsokker, men hælen var midt under foten
Gjest Ms. Sloggi & boxerne Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Min gutt sine føtter var ca 7 cm. Lurer på om de var store, jeg syntes iallefall det! Jeg tok mål av en 3D avstøpning her nå, og når han var tre uker var føttene over 8 cm.
HerGårDetUnna!!! Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2012 Tusen takk for svar Da satser jeg på å strikke de litt større, så får storesøster ha de minste til dokkene sine.
Gjest ________ Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 9 cm her så babysokkene fra H&M bare prellet av, men han hadde nesten dobbelt så store føtter som en normal nyfødt enda han lånundwr i vekt og lengde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå