Gå til innhold

Dere med menssmerter i begynnelsen..

Anbefalte innlegg

Hei.

Etter 5 år uten prevansjon og x antall ivf forsøk (som har resultert i en skjønn liten gullunge) lurer jeg litt på om vi faktisk har fått det til på gamle måten sånn helt tilfeldig. Hadde IKM i går, og er kvalm og har allerede store bekkensmerter.. Men, har også menssmerter, men ingen blødnign ennå. Så da lurer jeg på.. Dere som hadde menssmerter/murringer i begynnelsen.. Var det mye det samme som vanlige menssmerter, eller var det mildere? Har aldri vært gravid uten et drøss med medikamenter som påvirket hormoner, så vet liksom ikke hvordan det er å være gravid naturlig. Vet jeg burde ta en test, men er 20min med bil til nærmeste butikk som selger tester, og min mann har vært så frekk og dra vekk med bilen i et par dager. Så i mellomtiden lurer jeg...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143983070-dere-med-menssmerter-i-begynnelsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg i samme situasjon som du var med din førstemann, jeg er gravid for første gang i mitt liv, etter over 5,5 år med prøving. Det klaffet endelig etter 3. ferskforsøk :)

Men jeg har masse mensmurringer :) De begynte to dager før testdagen, så jeg var sikker på at TR skulle komme. Hadde ingen andre symptomer :)

Jeg synes at murringene er ganske milde, men nå er jeg vant til ganske heidundrande menssmerter til vanlig :)

Venter spent på oppdatering fra deg, når du har testet :D

Samme her, hadde en SA i august og fikk eggløsning,når jeg får dette så får jeg noe som ligner på menssmerter men av den milde sorten, men vi prøvde ikke aktivt å bli gravid da både legen og jordmor mente at det var best å ha en mens i mellom ihvertfall.

Men de berømte menssmertene kom og gikk,og dagen for TR kom og ingen ting skjedde, så dagen etter forventet mens så måtte jeg bare teste og den var positiv:) Så den ene gangen under eggløsning ga resultater gitt:) Nå er jeg straks ti uker på vei og gler meg til vi hopper over i 2.trimester slik at jeg kan slappe litt mer av:)

Hei igjen.

Tusen takk for alle svar. Fikk mistankene mine bekreftet i dag med positiv graviditetstest :) Så nå er jeg veldig overrasket og veldig forsiktig optimistisk. Hadde en SA i uke 5+5 i sommer, så tør ikke håpe på noenting ennå. Menmen, er et lite steg i riktig retning, nå blir det bare å vente i spenning.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...