Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på dere :-) Har spørsmål til mamma.no. Klarte du få det til på første forsøk? Jeg har satt fersk eneste egg som jeg hadde (ikke noe til å fryse) den 4 okt. Så jeg er på 20 rd med positiv test eller flere tester :-) og forsatt jeg tror ikke på. Det er nok på grunn av at jeg har lest at det ikke skjer ofte på første førsøk.

Takk for svare og gratulerer med tredjemann :-)

Lykke til Fru-Ha

Annonse

Hei på dere :-) Har spørsmål til mamma.no. Klarte du få det til på første forsøk? Jeg har satt fersk eneste egg som jeg hadde (ikke noe til å fryse) den 4 okt. Så jeg er på 20 rd med positiv test eller flere tester :-) og forsatt jeg tror ikke på. Det er nok på grunn av at jeg har lest at det ikke skjer ofte på første førsøk.

Lykke til Fru-Ha

Så flott!! :) Gratulerer så mye!! Har et par bekjente som har klart det på 1.forsøk og alle hadde bare 1 egg å sette inn, så dere finnes og er superheldige!

Kjenner også en som fikk ut flere egg og fikk satt inn 1 egg = gravid. Tok 1 fryseegg to år etter og ble gravid da også, så det går :)

Jeg hadde 5 ivf før vi fikk vår første, hele 9 ivf før lillebror kom (puh!), mens denne siste skatten ikke var så vrien og trengte bare 2 ivf, så jeg har hatt totalt 16 ivf. Nå har jeg fått satt inn 2-3 egg hver gang grunnet antall forsøk, så forskjellene er store rundt om.

Men det viktigeste er at en lykkes til slutt og det høres ut som om at du er på god vei, så bare knip igjen og bli med karusellen helt i mål - dette blir stort :)

Lykke til :)

Endret av mamma.no

Takk :-) Prøver tenke positiv på alt som skjer, men samtidlig vi har prøvd nå 3 år å få barn så det er noe negativt i bak hode som sitter fast. Men som du sier det er godt å vite at mange lykkes til slutt, da blir man glad å ikke gi håpet. Syns at du var veldig flink med alle forsøkene dine, man må bli sterk og tålmodig hele veien og du klarte det, så når man vet at finnes sånne mennesker som deg er lettere å tenke positiv og ikke gi opp :-)

Takk :-) Prøver tenke positiv på alt som skjer, men samtidlig vi har prøvd nå 3 år å få barn så det er noe negativt i bak hode som sitter fast. Men som du sier det er godt å vite at mange lykkes til slutt, da blir man glad å ikke gi håpet. Syns at du var veldig flink med alle forsøkene dine, man må bli sterk og tålmodig hele veien og du klarte det, så når man vet at finnes sånne mennesker som deg er lettere å tenke positiv og ikke gi opp :-)

Takk, så søt du er :) Og det samme til deg :) Ja, en blir sliten av å vente og av å prøve. Og en blir trist og lei... Men, en må bare ikke gi seg! Resultatet kommer :) Har vært i denne karusellen siden 2005 og om 4 uker så er denne epoken i livet mitt over. Jeg gleder meg til det, men samtidig så er det litt sørgmodig siden det har vært så stor del av livet mitt... Så jeg håper jeg heller kan få hjelpe og inspirere andre ufrivillige barnløse med min historie, mine erfaringer...

Masse lykke til :)

Lykke til Fru-Ha

Heisan.

Vi måtte ha 11 forsøk (9 ordinære og 2 frys, inkludert to graviditeter og tre aborter) før vi fikk det første barnet. Den første graviditeten kom ikke før ved femte forsøk den gangen.

Nå har jeg det som vi håper blir et søsken i magen etter aller første søskenforsøk... Så vi får se om vi kommer i mål - men noen ganger går det raskt og noen ganger tar det laaang tid.

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...