Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Og er litt lei Olden med eplesmak. Fartsidiot synes jeg ikke er så godt. Heller ikke iste. Å ja.. Kresen på drikke :-)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Herlig autocorrect-feil der Jeg er veldig glad i denne: http://www.vinmonopo...met/sku-1074602
bokormamma Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Vi har drukket mye munkholm under svangerskapene mine. Jeg liker heller ikke brus og synes søte drikker til mat blir helt feil. Men munkholmen er fin til mat... Også fikk jeg en alkoholfri rødvin sist svangerskap som var helt ok, men jeg husker ikke navnet. Til desserter og søte ting pleier jeg å kjøpe alkoholfri eplsider, litt friskt, men ikke så søtt.
jente___ Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Iste med fersken smak fra rema1000 syns jeg er god ihvertfall
L-8 Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 Hvis du ikke liker hverken juice, brus, iste eller farris begynner det jo å skorte på muligheter. Hva med cider? De har en som heter Himmelfryd på polet som jeg synes egner seg godt til fest.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Fartsidiot? De har gode alternativer til vin på Vinmonopolet, syns ikke de smaker direkte juice. Ellers er Farris og Farris Bris godt. Er også fan av Noisy, som er en blanding av juice og vann.
☆☆☆ Skrevet 23. oktober 2012 #8 Skrevet 23. oktober 2012 Alkoholfritt øl er godt når ein sluttar å forvente at det smakar vanleg øl. Mine favorittar er Hansa null og munkholm.
Himmel og hav Skrevet 23. oktober 2012 #9 Skrevet 23. oktober 2012 Eplemost, alkoholfritt øl, vann med agurkskiver/lime/melon el,
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. oktober 2012 #11 Skrevet 23. oktober 2012 Alkoholfrie drinker: Appel Frazzle 1 porsjon 12 cl eplesaft 1 ts sirup ½ ts nypresset sitronsaft Vann med kullsyre Alle ingredienser unntatt vann med kullsyre ristes godt i en shaker med is. Siles og serveres i et avkjølt glass med isterninger. Toppes opp med vann med kullsyre. Edvin's spesial 3/4 Fanta 1/4 Tropisk juice Biter av appelsin og sitron (evnt annanas) Ta appelsin i brusen, og hell den tropiske juicen forsiktig oppi. Bruk gjerne en skje, slik at det tropiske juicen legger seg i et eget lag i topp eller bunn! Fresh Punch 2 porsjoner 3 dl eplenektar 3 dl brus med sitronsmak Lime Hell eplenektar i en bolle, full på med brus med sitronsmak og smak til med noen dråper lime. Så er punsjen ferdig! Grønn sydhavsdrøm 1 porsjon 5 deler sydhavsnektar 1 del kiwisirup 2 deler sitronjuice Sprite Shakes og helles i glass med is. Topp med sprite. Pynt med kiwiskive og morell. Jordbærdrikk 4 porsjoner 500 gr jordbær 2 sitroner 3 appelsiner Sukker etter smak Ca en liter vann med kullsyre Skyll og rens jordbærene, legg de peneste til side og gni resten gjennom en sikt. Tilsett sitron- og appelsinsaft og smak til med sukker. Legg jordbær og isterninger i saften og hell mineralvann i like før servering. Midtsommerdrink 1,5 dl blå drue saft 1,5 dl vann med kullsyre Blandes i ett høyt glass med noe isbiter. Pynt med appelsinskiver og ett cocktailbær. Pineapple Sparkler 1 porsjon 12 cl ananassaft 1,5 cl sirup Selters Limeskive Alle ingredienser unntatt limeskive ristes godt i en shaker med knust is. Serveres i et avkjølt collinsglass med isterninger. Toppes opp med selters og røres forsiktig. Pynt med limeskive. Raspberry Lime Rickey 1 porsjon 1 kvart lime 2,5 dl vann med kullsyre 5 cl bringebærsirup Fyll et stort glass med is, press limesaften over isen og la den pressede limen ligge i glasset. Fyll opp med mineralvann og topp med bringebærsirup. Skipper'n 1 porsjon 1/6 limejuice 2/6 ingefærøl 3/6 Vann med kullsyre Fyll i et longdrinkglass. Rør forsiktig. Garner med en sitronskive. Dette var gjengangerne når jeg var på fest mens jeg var gravid, en del av dem er å få på puben vi vanker på også Finner flere her: http://www.drikkeglede.no/alkoholfrie_drinker/
BellaSuz Skrevet 23. oktober 2012 #12 Skrevet 23. oktober 2012 Og er litt lei Olden med eplesmak. Fartsidiot synes jeg ikke er så godt. Heller ikke iste. Å ja.. Kresen på drikke :-) De har noen deilige drikker med kullsyre på Kremmerhuset nå, limonader og andre spennende smaker. Og ikke minst flotte flasker! Koster 60 kr flasken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå