Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og nå ingenting lenger håpe de har hatt noe for seg da i minste kom med 5min. - 1 times mellomrom ble borte da jeg har reist meg ahhh så slitsomt venter nr 4 så må vel bare regne med dette MEN .... 1 times søvn i natt er litt lite ... vil bare ha ut bayen Nåååååååååå

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143983013-2-d%C3%B8gn-med-vonde-kynnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatt vonde kynner i natt selv og nå på morgenen kom de jevnt med til slutt ned på 7 min mellom...tenkte at jeg gikk å la meg for å sove litt tilfelle jeg må spare på kreftne....våknet nå....ingen kynnere å spore...hadde trua men neida :) blir nok noen runder med dette fremover:)

ja nå er de helt botre for min del godt å ha fått att kroppen å tankene slitsomt å gå sånn men men det er vel noe vi flergangsfødende må regne med ønsker deg lykke til -og ikke minst ekte rier i nær fremtid ;))) -lillebien på'n-igjen !!!! -det ønsker jeg meg hvertfall er sååå klar for å hilse på lilleimagen Nååååååååå :)))

Lykke til deg også :) med førstemann kjente jeg ikke en eneste kynner!! Mens denne gang kom de uke 16-17 og jeg har flere ganger trodd ting har satt igang...men neida:) men hver eneste kynner så jobber kroppen mot fødsel så vi får bare være glad noe skjer:)

m nr 3 hadde jeg en cillion kynnere men de var aldri vonde.. så når de ble vonde var fødsel igang .. var da innlagt på sykehuset og de nektet meg at fødsel var i gang .. lå der i mange timer ... jeg fikk en pille og beskjed om å sove ..så en sprøyte i låret også SOV slapp av senere fikk jeg vite det var morfin i sprøyta... et kvarter etter jeg fikk sprøyta ringte jeg gubben ba han komme jeg skulle føde snart å ville ha han der ... et kvarter etter da de mente sprøyten skulle tatt bort alle smerter ringte jeg igjen på jordmor da var jeg SINT ba henne sjekke meg !!!!!!!!!!! og sa sprøyta ikke virket i hele tatt!!! hun sjekket meg MOTVILLIG og jeg hadde FULL åPNING... ble hastet inn på fødeavd. og vesla lå i armene mine 20 min halvtime etter.... men det rare er Nå forstår jeg dem .... etter alle de vonde riene jeg hadde de var aldri skikkelig vonde da men .... så jeg forsto det ikke helt kom igang hele tiden MEN ... jaja de gjør så godt dem kan .. selv om jeg fortsatt sitt att med et lite gnag om at de kunne ha sjekket meg før da jeg spurte 3-4 ggr før jeg ble SINT... den gangen men ..

Annonse

m nr 3 hadde jeg en cillion kynnere men de var aldri vonde.. så når de ble vonde var fødsel igang .. var da innlagt på sykehuset og de nektet meg at fødsel var i gang .. lå der i mange timer ... jeg fikk en pille og beskjed om å sove ..så en sprøyte i låret også SOV slapp av senere fikk jeg vite det var morfin i sprøyta... et kvarter etter jeg fikk sprøyta ringte jeg gubben ba han komme jeg skulle føde snart å ville ha han der ... et kvarter etter da de mente sprøyten skulle tatt bort alle smerter ringte jeg igjen på jordmor da var jeg SINT ba henne sjekke meg !!!!!!!!!!! og sa sprøyta ikke virket i hele tatt!!! hun sjekket meg MOTVILLIG og jeg hadde FULL åPNING... ble hastet inn på fødeavd. og vesla lå i armene mine 20 min halvtime etter....

men det rare er Nå forstår jeg dem .... etter alle de vonde riene jeg

hadde de var aldri skikkelig vonde da men .... så jeg forsto det ikke

helt kom igang hele tiden MEN ... jaja de gjør så godt dem kan ..

selv om jeg fortsatt sitt att med et lite gnag om at de kunne ha

sjekket meg før da jeg spurte 3-4 ggr før jeg ble SINT... den gangen

men ..

Det synes jeg var dårlig, man skal alltid høre på den fødene og evt sjekke når den fødene ber om det.

m nr 3 hadde jeg en cillion kynnere men de var aldri vonde.. så når de ble vonde var fødsel igang .. var da innlagt på sykehuset og de nektet meg at fødsel var i gang .. lå der i mange timer ... jeg fikk en pille og beskjed om å sove ..så en sprøyte i låret også SOV slapp av senere fikk jeg vite det var morfin i sprøyta... et kvarter etter jeg fikk sprøyta ringte jeg gubben ba han komme jeg skulle føde snart å ville ha han der ... et kvarter etter da de mente sprøyten skulle tatt bort alle smerter ringte jeg igjen på jordmor da var jeg SINT ba henne sjekke meg !!!!!!!!!!! og sa sprøyta ikke virket i hele tatt!!! hun sjekket meg MOTVILLIG og jeg hadde FULL åPNING... ble hastet inn på fødeavd. og vesla lå i armene mine 20 min halvtime etter.... men det rare er Nå forstår jeg dem .... etter alle de vonde riene jeg hadde de var aldri skikkelig vonde da men .... så jeg forsto det ikke helt kom igang hele tiden MEN ... jaja de gjør så godt dem kan .. selv om jeg fortsatt sitt att med et lite gnag om at de kunne ha sjekket meg før da jeg spurte 3-4 ggr før jeg ble SINT... den gangen men ..

Oj,det var dårlig oppfølging fra sykehuset! Jeg er faktisk litt redd for at jeg ikke skal ha "vondt nok" for dem jeg også. Har tidligere opplevd å få feil diagnose fra lege fordi jeg ikke hadde vondt nok..

ja følte spes etterpå at de kunne kommet å snakket om det men hørte ikke et pip i ettertid det har nok gnagd mest ... selv om jeg etter de kynnere jeg har hatt nå kan forstp litt .. MEN føler jo litt at man vet hva man driver med da bæde 3. og nå 4, gangen....kommer ikke til å gi meg så lett denne gangen på hva JEG TROR å FøLER !!!!!

Oj,det var dårlig oppfølging fra sykehuset! Jeg er faktisk litt redd for at jeg ikke skal ha "vondt nok" for dem jeg også. Har tidligere opplevd å få feil diagnose fra lege fordi jeg ikke hadde vondt nok..

stå på ditt !! ikke gi deg som jeg gjorde sist ... men følte på at de vet sikkert best .. mennsånn er det ikke alltid det var tydelig!!!

stå på ditt !! ikke gi deg som jeg gjorde sist ... men følte på at de vet sikkert best .. mennsånn er det ikke alltid det var tydelig!!!

og jeg hadde vondt N*OK men er ikke den som roper høyest akkurat ... holder det for meg selv så langt det er mulig... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...