Gå til innhold

Følelse av plutselig å måtte kaste opp midt på natta?

Anbefalte innlegg

Hei,

Er 36+6, og i natt mens jeg lå og sov, våknet jeg plutselig en følelse av at jeg måtte kaste opp, for ut av senga og inn på badet, men så fort jeg hadde reist meg opp var følelsen borte. Var ikke kvalm eller noe, bare akkurat som om det kommer noe opp av halsen uten at jeg har kontroll, men jeg har såpass kontroll at jeg våkner av det. Jeg opplevde det for et par uker siden også. Er det noen andre som har opplevd det? Og er det et modningstegn av noe slag? Eller er det bare at babyen presser på? Hodet har festet seg.

Bare lurer :-)

Fortsetter under...

Det er nok sure oppstøt, og helt vanlig i svangerskapet. Jeg opplever det hver eneste kveld etter at jeg har sovnet, dersom jeg glemmer å ta halsbranntablettene mine. Kjøp deg Gaviscon på apoteket, så slipper du at det renner helt over. Det er kjipt å våkne av. Jeg har hatt det sånn i mine to siste svangerskap. Det er nok fosteret som klemmer på magesekken. Hatt det sånn siden tidlig i sommer jeg.

Hei,

Er 36+6, og i natt mens jeg lå og sov, våknet jeg plutselig en følelse av at jeg måtte kaste opp, for ut av senga og inn på badet, men så fort jeg hadde reist meg opp var følelsen borte. Var ikke kvalm eller noe, bare akkurat som om det kommer noe opp av halsen uten at jeg har kontroll, men jeg har såpass kontroll at jeg våkner av det. Jeg opplevde det for et par uker siden også. Er det noen andre som har opplevd det? Og er det et modningstegn av noe slag? Eller er det bare at babyen presser på? Hodet har festet seg.

Bare lurer :-)

Du lå ikke på ryggen da dette skjedde da? Da kan man jo bli kvalm og svimmel men det går over med en gang man flytter på seg..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...