Gå til innhold

10 uker igjen-Hvor har tiden blitt av :)

Anbefalte innlegg

10 uker igjen da er det meg som endelig har kommet så langt.Synes ukene gåt fortere og fortere jo mer man nærmer seg jul :)

Har mer og mer på følelsen at det blir ett romjulsbarn selv om jeg har termin 4 jan, for magen er enorm,,hehe.

Lillemor kommer når hun vil selv så det blir spennende å se: Smiley48.jpg

Fortsetter under...

Ja det går utrolig fort selv om man teller dager ;) Jeg synes det gikk enda fortere fra uke 30.......nå er jeg plutselig 37+1 og er ikke helt klar for fødsel ennå kjenner jeg, selv om jeg ikke gruer meg noe særlig :)

Annonse

Eg og har termin 2.januar! :D Har også bekkenløsning :( Men eg synst graviditeten har gått ufattelig fort (iallefall 2.trimester) So er spent å sjå om det går endå fortare no elelr om det går tregere.. Veit ikkje heilt kva eg egentlig ønsker ;)

Så artig AneMir :D Synes også tiden har gått veldig fort fram til nå, men så har det stoppet opp litt etter jeg ble sykemeldt å bare må gå hjemme. Får ikke til å gjøre så mye heller pga bekkenet så får nesten vondt i rompa av å sitte så mye :P Sover ikke noe godt om natten heller! Er du førstegangsfødende eller? :) Vet du hvilket kjønn du venter?

Har også termin 4 jan. og føler meg diger som et hus. Folk kommenterer magen og lurer på om jeg er sikker på at det ikke er fler enn en inni der -.- Da er jeg faktisk fristet til å vise dem den berømte fingen.

Syns forøvrig tiden snegler seg avgårde :(

Har også termin 4 jan. og føler meg diger som et hus. Folk kommenterer magen og lurer på om jeg er sikker på at det ikke er fler enn en inni der -.- Da er jeg faktisk fristet til å vise dem den berømte fingen.

Ja her er det mange som spør om jeg har termin i oktober/november ikke like morro å si januar da nei...men litt komisk å da..hehe

Synes tiden går altfor fort.. har plutselig bare 4 uker igjen og føler tiden bare går fortere og fortere..

Har ikke noe som skal kjøpes inn da vi har alt fra før av, men det gjenstår å hente det ut fra boden/hytta og få vasket det...

Babyen kommer når hun kommer, og selv om jeg vil ha alt på stell før den tid, stresser jeg ikke lenger om det ikke er det..

(såvidt jeg vet, noen vil kanskje ikke være helt enig)

Jeg har termin 23.nov, og regner med å gå over denne gangen også, selv om jeg føler på kroppen at denne jenta vil komme før..

Det gjenstår å se:-)

Sånn hadde jeg det også i uke 20-35, men nå har folk begynt å si: næmmen så liten mage du har. Bare 3 uker igjen altså? det er like irriterende synes jeg for da blir jeg redd for at hun ikke vokser nok.....æsj folk burde holde kjeft synes jeg ;)

Annonse

Sånn hadde jeg det også i uke 20-35, men nå har folk begynt å si: næmmen så liten mage du har. Bare 3 uker igjen altså? det er like irriterende synes jeg for da blir jeg redd for at hun ikke vokser nok.....æsj folk burde holde kjeft synes jeg ;)

åh, mennesker...!

Stod i garderoben etter gårsdagens trening da en middelaldrende, ukjent dame som hadde vært på samme time som meg kom bort til meg og sa "ja, nå kan det vel ikke være lenge igjen?". "Neida", sier jeg. "Bare syv uker igjen nå. Hoi hoi". (Det er jo ikke lenge i min verden..!!).

Hvorpå hun svarer "å, såpass ja.... Synes du har vært svær så innmari lenge nå." Og så gikk hun.

Greit at vi har gått på samme gruppetimer en stund, men har ikke akkurat hatt kontakt med henne før. Da begynte jeg å tenke på om de andre 100 som går på timene jeg er på også har tenkt det samme. At jeg har vært "svær" så lenge, altså. Ugh.

Men så er det vel etterhvert bare å stålsette seg for kommentarer på at man er "for liten":-S

Kan man ikke bare *ikke* kommentere størrelsen, da....!? Hva er galt med et kort "så fin du er", liksom... Sukk og stønn, altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...