Gå til innhold

Fødeansikt- jeg har fått det

Anbefalte innlegg

Jepp, det er noe som heter fødeansikt og det gir deg oppsvulmede lepper og potetnese. Jeg har det og tror det kom for 2 dager siden. Kan liksom se at jeg ser litt "andeaktig" ut i speilet.

Så hadde jeg nettopp diare også, noe jeg hadde rett før fødsel sist. Tømte meg fullstendig på sykehuset den gangen.

Jeg er uke 37+3 i dag og lurer jo på om jeg kommer til å føde innen 1 dag eller 2...Hva tror dere?

Fortsetter under...

Gjest Mammantil2prinser

Å gubban! Husker så sinnsykt godt det fødeansiktet mitt med forrige mann :) har veldig store lepper fra før og en søt liten nese. Å plutselig var alt sin doble størrelse! :) søstrene mine lo av meg (vi var gravide på likt) og bare jeg fikk fødefjes ;)

Håper jeg slipper denne gangen. Men løs mage kan jeg skrive under på. Og er bare 35+2 men føler av og til fødsel skal starte :o

Du kjenner jo kroppen din best så lykke til! :) dette er spennende! :)

Husker mange snakket om fødeansiktet mitt... at jeg liksom hadde fått det?? Det var hvertfall bare tull, for de sa det før termin, og han kom ikke før han ble dratt ut :Phehe...

Men jeg så ikke selv det berømte fødeansiktet da... så jeg har ikke peiling.. :P Lykke til :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...