IceNose Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Hei Jeg lurer fælt på navn om dagen kjenner jeg Det som er rart, er at jeg har en jentefølelse..klarer liksom ikke å la meg selv finne guttenavn..Veldig merkelig! 1 november får jeg antaglig! vite hva det er som skjuler seg Jeg liker navnene: Mathilde (veldig forelsket i navnet) Pernille Oda Et guttenavn jeg har funnet; Robin Er vanskelig det her..Noe forslag i samme "gate"?
løvemamma29 Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Hei Vi har lik smak i navn trur eg..lika veldig godt alle jentenavna dine, Men har ei nabojente som e bestevenninne me datra mi som heiter Tilde, 2 Oda'er i nærmeste husa, ei på 1 år og ei på 2 år... og Pernille er brukt i nær omgangskrets...Så dei va på en måte uaktuelle for oss.... Men av de navna dine er kanskje Pernille det eg ville brukt om eg hadde "kunna". Vi landa på Hermine Det stod mellom det og Cornelia. Guttenavn: Vi hadde Ruben som alternativ, men òg Cornelius og Olai Lykke til
Cornelianelia Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Liker alle jentenavnene dine, men er ikke så veldig glad i Robin. Synes det er litt rampete. Men smaken er som sagt forskjellig. Det er et helt brukbart navn. Andre forslag: Mathea Pauline Olivia Othilie Henriette Rikard
IceNose Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2012 løvemamma29, takk for tips Liker Pernille, men har og forelsket med helt i Mathilde Men mannen er ikke helt med Hermine er fint Det liker jeg! Vinterstjerne, takk Hehe, kanskje det er litt rampete? Har og vært litt inne på Henriette. Hjelp meg med noen flere guttenavn! Det kaaaan jo hende det blir gutt (ønsker meg jente mest ) Men uansett, jeg vet lille bebi er frisk så det spiller ingen rolle
Februargullet2013 Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 Mathilde er vakkert Jente : Hermine Josefine Leonora Gutt : Liam Kevin Lucas
*Dubsgirl* Skrevet 24. oktober 2012 #6 Skrevet 24. oktober 2012 Liker alle jentenavnene dine Mathilde er kjempefint! Er ikke sånn veldig glad i Robin, men det er ok! Prøver meg på noen forslag: Karoline Mathea Elise Oline Agnes Ingrid Filippa Vilde Synne Petra Louise Josefine Amalie Dina Helle Linnea Thelma Jakob Julian Elas Daniel Oliver Skar Theodor Sivert Even Fredrik Mikael Mathias Matteus Herman Samuel Sondre Gustav Anton Ludvig Benjamin Jonas Jonathan Wilhelm
peggy08 Skrevet 24. oktober 2012 #7 Skrevet 24. oktober 2012 Synes jentenavnene du har på lista er veldig fine, og av de tre synes jeg Mathilde er finest. Robin liker jeg ikke så godt. Noen forslag for meg: Sunniva Matilda Nicoline Cornelia Erle Tuva Eira Tilde Alma Agnes Signe Alvilde Ferdinand Sivert August Sigurd Gustav Aksel
IceNose Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 24. oktober 2012 Dere er flinke til å finne navn i motsetning til meg ser jeg! Takk Jeg synes det er så vanskelig jeg altså! Liker Helle og Linnea og..men samtidig så er det sååå mange som heter det.. Når jeg var mindre så var jeg veldig glad i Live og Lone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå