Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Alt jeg ønsker meg til jul; En liten bylt som kan ligge i mine armer. En positiv graviditetstest, etter de hundrevis som har vært negative. En voksende mage. Kvalme og oppkast. Rier, bleieskift og nattevåk. Tunge barnevognløft Svette, blod, tårer, sprukne brystvorter, melkespreng Kjærlighet, Forelskelse, Barnelatter, smil og glede Følelsen av å lykkes Og overvinne den (mulig) evigvarende fortvilende barnløsheten Finne den eneste synlige meningen med livet, igjen.. Gi min kjære ti åring en liten søster eller bror. Gi min samboer sitt førstefødte barn Sette en ende på dette snart syv år lange prøveprosjektet... Alt jeg ønsker meg til jul er en baby....
Bonanza Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Håper du får den julegaven du ønsker deg
guggu Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Ønsker deg virkelig den julegaven! Fantasisk bra skrevet
trinisq Skrevet 24. oktober 2012 #5 Skrevet 24. oktober 2012 Åh jeg sitter her med tÅrer i øynene!!! Jeg kjenner meg sÅÅÅ godt igjen i følelsene du har. MEN; Jeg er nÅ 11 uker pÅ vei etter IVF-behandling :) og har klaget litt pÅ evig kvalme og spying de siste dagene. Innlegget ditt hjalp meg Å se ting litt i perspektiv. Takk <3 Ikke gi opp- det er mulig <3 ønsker deg sÅ inderlig en god jul, og en positiv graviditetstest <3
Laluuna Skrevet 25. oktober 2012 #6 Skrevet 25. oktober 2012 Vakkert! Håper du får ønske ditt oppfylt Tenk positive tanker
Catteklatt Skrevet 30. oktober 2012 #7 Skrevet 30. oktober 2012 Håper nissen er god med deg i år, så du får ditt ønske oppfylt! Jeg har bestilt meg en ny hund til desember for å få tankene over på noe annet!
monca*84*j12 Skrevet 5. november 2012 #8 Skrevet 5. november 2012 Hei kjære deg Jeg kjenner meg så igjen i det du skriver.De siste 4 julene har alt jeg ønsket meg vært en baby.. Veit ikke hvor lenge du har prøvd, men ikke gi opp. Etter 5 år har jeg termin nå 15 desember.. Fortsatt helt uvirkelig, men jeg får julegave i år... Det blir deg også!! Hold motet oppe, prøv og kose deg i julen.. Lykke masse til, ønsker deg alt godt!!!
3barnsmor_to_be Skrevet 5. november 2012 #9 Skrevet 5. november 2012 Hei.. jeg ville bare si at min bror og hans kone prøvde å få barn i 7 år.. PLUTSELIG satt spiren (helt av seg selv) og nå er jeg tante til gutten som snart blir et år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå