Gå til innhold

Grenland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer ann på hva man føler behov for det igrunn. Jeg skal ha tidlig ul fordi jeg mistet forrige gang og vil vite nå om hjertet slår denne gangen. Syns uke 18 er alt for lenge å vente hvis ting skulle gå galt. Dessuten beroliger det meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere her inne... hvor gamle er dere og har dere barn fra før av? :)

Jeg er 31 og har 3 ;)

Gjest perle-a
Skrevet

Jeg vet så lite.. jeg trodde at ul i 12. uke var ordinær ul. Jeg har allerede hatt 2 ul og skal på en tredje neste mandag...

Jeg synes også uke 18 er altfor lenge å vente, jeg tror jeg ville ha tatt tidlig ul selv om jeg ikke hatt noen problemer...

Gjest perle-a
Skrevet

Dere her inne... hvor gamle er dere og har dere barn fra før av? :)

Jeg er 31 og har 3 ;)

Jeg er 30 og har ingen barn fra før :)
Skrevet

jeg er 27 og venter nr 2 :-)

Skrevet

Jeg er 26 og venter mitt første hvis alt går bra:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Så gøy at det er mange fra Grenland her. :) Jeg er 28 år og gravid, 9+3 hvis kalkulatoren stemmer. Termin ca 20. Juni? :) Skal på tidlig ultralyd i beg. av des, (uke 12) i Tønsberg. Lurer på å ringe en jordmor og etablere kontakt, hvem går dere til? Bor i Porsgrunn.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg skal ta hos Majak i Skien, tok hos henne sist og:)

Men da må man ha henvisning ikke sant, ringte og skulle bestille privat, men det var ikke sjangs:/ Er ingen i Grenland som tar meg inn uten henvisning, ganske frustrerende for en redd og bekymret førstegangsgravid.

Skrevet

Jeg ringte til Søsterhjemmet i Porsgrunn og skal på ul i uke 12. Har verken henvisning eller hatt noen problemer tidligere. Bare ringte og lurte på om jeg kunne få en ul-time når jeg var i uke 12.. Så jeg skal rett etter påske :) er ikke helt sikker på pris, men tror ikke det er så ufattelig dyrt (etter hva jeg har hørt fra venninner). Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...