Gå til innhold

flere som ikke går opp i vekt?

Anbefalte innlegg

Sliter så med matlysten og blir kvalm før jeg blir mett! Er 36+5 og veier nå 1kg mindre enn jeg gjorde i uke 31. Har totalt gått opp 8kg. Er normalvektig. Merker at jeg får mindre energi av å spise for lite! Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143982916-flere-som-ikke-g%C3%A5r-opp-i-vekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg sliter med spisinga. gjorde det før graviditeten oxo.

men de siste dagene har jeg gått utrolig kvalm,og det går over om jeg får i meg mat.

men ikveld laget samboeren min spaghetti og kjøttdeig. fy og jeg ble kvalm av kjøttdeiglukta og skikkelig vondt i hodet. har reagert på kjøttdeiglukt før, men det var 10 år siden.

hmm

jeg er 29+5 og har så langt gått NED 4kg totalt i svangerskapet. har ikke gått opp en eneste kg, magen vokser som den skal og alt av prøver og babyens hjertelyd er helt fine.

men legen min syns også deter merkelig at jeg ikke går noe opp.

noen fler som har vært borti noe lignende? :S

blir liksom litt bekymra her jeg

Annonse

I mine to siste svangerskap gikk jeg opp henholdsvis 3 kilo og 1 kilo. Jeg spiste det jeg klarte, men det var ikke så mye ved hvert måltid, for jeg ble mett med en gang - og forsøkte jeg å spise mer, ble jeg kvalm.

I det første av disse vangerskapene kalte JM inn mannen min, fordi hun var redd for at jeg hadde en form for spiseforstyrrelse, fordi jeg ikke la på meg som forventet (det hadde jeg ikke). I andre svangerskap mente JM (en annen) at noen klarte rett og slett ikke å spise for mye, pga måten babyen lå - og at babyen uansett tok den næringen den trengte.

Så langt i dette svangerskapet (er i uke 15+0 i dag) har jeg gått ned et kilo - men har jo ennå goood tid til å legge på meg - dersom jeg gjør det denne gangen, da.

Jeg er 29+5 på vei og har bare gått opp 2 kg, er normalvektig/tynn.

"Godt" at det er flere som sliter med å gå opp. Får høre det hele tiden at jeg er så liten, og alle spør om alt er som det skal.

Merker jeg begynner å bli lei av det. Jeg spiser masse, men vekta går ikke noe oppover:(

Jeg er nå i uke 35 + 3 og har ca. gått opp 6 kg.. først nå har jeg begynt å gå opp..2 kg har kommet nå de siste to ukene(en del vann sa jordmor)

Jordmor kommenterte vekten min.. Hun var ikke bekymret, for barnet har det bra, men hun sa at det var nok jeg som hadde gått ned litt i vekt. Er slank fra før, så hun er redd for at jeg blir for tynn etter fødselen hvis jeg ikke går mer opp i vekt..

hmm

jeg er 29+5 og har så langt gått NED 4kg totalt i svangerskapet. har ikke gått opp en eneste kg, magen vokser som den skal og alt av prøver og babyens hjertelyd er helt fine.

men legen min syns også deter merkelig at jeg ikke går noe opp.

noen fler som har vært borti noe lignende? :S

blir liksom litt bekymra her jeg

jeg sto på samme vekta til jeg rundet uke 37, da fikk jeg ulvehunger og har gått opp 5 kilo er nå i uke 39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...