lille_my Skrevet 22. oktober 2012 #1 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg var uheldig og datt ned trappa forje natta og valgte og ta kontakt med fastlegen for sikkerheltskyld! han ville ikke gå god for at alt var bra med babyen selv om hjertelyden var fin og magen var myk og fin så han sendte meg på ul...der viste det seg at alt var bra og babyen kunne komme når som helst ( er 37 +3 med tredjemann) Jeg fikk tilbud om at de tilkalte en jordmor for og sjekke livmortappen og om jeg var "klar" til fødsel snart, men lillegutt på 2,5 år var med, også kom det så brått på så jeg sa nei! Angrer nå på at jeg sa nei for jeg er virkelig fødeklar og lurer på om ei vanlig jordmor på helsestasjon tar en sånn undersøkelse? Tar en time og kjøre til sykehuset så har lite lyst til og kjøre dit om jeg ikke må men er så nysjerrig på om jeg føder snart! Takker for alle svar jeg får Hilsen ei som er skikkelig lei av og gå gravid Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143982874-er-det-bare-jordmor-p%C3%A5-f%C3%B8den-som-han-sjekke-livmortappen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå