Gå til innhold

Er denne eggløsningstesten positiv? Håper det!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den er positiv ja :) Men, litt rart siden du nettopp hadde mensen da..?

Den er positiv ja :) Men, litt rart siden du nettopp hadde mensen da..?

Det er jo bra den er positiv, men veldig rart siden jeg akkurat har hatt mensen.. :)

oisann....det var rart du fikk positiv test nå...er ikke gravid da??

oisann....det var rart du fikk positiv test nå...er ikke gravid da??

Tror ikke jeg kan være gravid, har ikke noen symptomer og hadde jo akkurat mensen.. :/

Hvis mensen kom den 14. er du jo på dag 9 i dag. El-tester blir positive opp til 2 døgn før el, og hvis el kommer på dag 11 er ikke det helt uvanlig. El kan også komme tidlig en gang i blant. Lykke til :)

Annonse

Lurer på om denne eggløsningstesten er positiv? Hadde mensen fra 14 til 20 oktober, så er jo litt rart hvis jeg har eggløsning bare når det er to dager siden mensen.

Min el test er slik et par dager før den blir positiv. Da er test streken mye sterkere enn kontroll streken. Her synes jeg teststreken ikke var like sterk som kontroll streken engang, så jeg vil tro at du driver og bygger opp LH til el snart. Så for å være sikker kjør på en uke framover nå:)

Jeg tror denne er negativ, jeg bruker akkurat samme tester og det er vel slik at den nederste streken må være like sterk eller sterkere som den øverste?? Nederst = nærmest oppsugingsfeltet. Så langt jeg kan se er streken nederst (til venstre) litt svakere....?

Jeg tror denne er negativ, jeg bruker akkurat samme tester og det er vel slik at den nederste streken må være like sterk eller sterkere som den øverste?? Nederst = nærmest oppsugingsfeltet. Så langt jeg kan se er streken nederst (til venstre) litt svakere....?

Strekene var like sterke. Så begynt å tro kanskje den var positiv. Tok en test idag også på dag 11 i syklusen, fikk kun en svak strek...

da jeg brukte billigestester sin el test ble test streken MYE sterkere enn det der da den var positiv.... så viss jeg hadde tatt denne testen ville jeg tolket den som negativ.

Testreken hos meg ble veldig veldig mørk da den var positiv, den kan variere i styrke fra time til time, men når den er positiv så ser du det virkelig...:)

lykke til med testingen:)

Annonse

da jeg brukte billigestester sin el test ble test streken MYE sterkere enn det der da den var positiv.... så viss jeg hadde tatt denne testen ville jeg tolket den som negativ.

Testreken hos meg ble veldig veldig mørk da den var positiv, den kan variere i styrke fra time til time, men når den er positiv så ser du det virkelig...:)

lykke til med testingen:)

Samme her! Når min ble positiv ble den mørkelilla, mye kraftigere farge enn teststreken. Så jeg mener den på bildet er negativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...