Mamma30 Skrevet 22. oktober 2012 #1 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hei Er det noen av dere som har erfaringer med emmaljunga cangaroo?? Både positive og negative ønskes, liker så godt emmaljunga og har lyst til å prøve tre hjulingen denne gangen, med bag som jeg kan bruke fra nyfødt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143982771-erfaringer-med-emmaljunga-cangaroo-%C3%B8nskes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
M og Lille E Skrevet 23. oktober 2012 #2 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hei! Vi har brukt Cangaroo til vår datter i perioden fra hun var 1 - 3 år, og har vært superfornøyde Har ikke klart å finne en annen trehjuling som jeg liker like godt - veldig stabil og lett å manøvrere. Vi venter nr. 2 nå, og kommer til å bruke vogna med Citybag. Så, jeg anbefaler den varmt, MEN, jeg håper du vet at den er tatt ut av produksjon? Mener vi har siste modell, og den er enten 2009 el. 2010, er ikke helt sikker. Dersom du kjøper vogna brukt anbefaler jeg deg å kjøpe den komplett hos noen, dvs. med Citybag og adapter til å feste bagen med - dette er nemlig ekstrautstyr som du ikke lenger får tak i. Det er også verdt å være klar over at du heller ikke kan regne med å få tak i f.eks. nytt fottrekk osv. Jeg har skrevet flere sinte mailer til Emmaljunga mens vi lette etter et brukt adapter til Citybagen, fordi jeg syntes det var hårreisende at man ikke skulle kunne få kjøpt reservedeler til en to år gammel vogn - kjøpt til fullpris - men, har bare blitt møtt med at "det ikke er mulig å få tak i noe til denne vogna lenger". Om dette skulle gjøre at du vurderer andre vogner, så ville jeg sett litt på Babyjogger City Elite - dette er ihvertfall den vogna som jeg har tenkt har noe av de samme kvalitetene som Cangarooen, men bare nesten.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143982771-erfaringer-med-emmaljunga-cangaroo-%C3%B8nskes/#findComment-144660845 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetitAnge Skrevet 25. oktober 2012 #3 Del Skrevet 25. oktober 2012 Cangaroo er en god vogn, jeg hadde den noen måneder og likte den egentlig veldig godt Fikk kjøpt den meget billig (08-mod) og måtte bare prøve - er Emmaljungafan selv og var nysgjerrig på denne 3-hjulingen Solgte den pga at jeg ikke ble fortrolig med blå vogn til min datter + at jeg syntes hun da var for liten til å ha en kun fremovervendt vogn. Syntes den hadde super trillekomfort, men merk deg at fjæringen på bakhjulene er litt i overkant fleksibel: med et litt større barn i vognen (2-3 åring) blir vognen lett skjev/ustabil.. Annet positivt: Veldig flat sammenlagt, alle hjul kan lett tas av, forholdsvis rak sittestilling ifht andre 3-hjulinger, lett i vekt, god å trille, fin design. Negativt: Ikke full liggestilling, ikke justerbart fotbrett, dårlig kalesje sammenlignet med andre 3-hjulinger av nyere modell, litt FOR myk fjæring. Og det at den har gått ut av produksjon selvsagt.. Min konklusjon: Fin og god vogn, men det finnes absolutt bedre 3-hjulinger. Men om du får den til en god pris er den verdt en test! Kan jo nevne at jeg nettopp har kjøpt meg BJ City Elite - og den er bare fantastisk..! Har alle de kvaliteter en 3-hjuling skal ha + masse smarte finesser. Anbefales! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143982771-erfaringer-med-emmaljunga-cangaroo-%C3%B8nskes/#findComment-144668563 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå