Gå til innhold

Merker dere fortsatt bevegelse helt nederst når hodet er festa?

Anbefalte innlegg

Var på kontroll nå og hodet er fortsatt ikke festa. Er 38+3. Forsto det slik at det egentlig ikke har noe å si for noe som helst,men sånn ut fra ren nysgjerrighet kommer jeg til å gå de neste to ukene og lure... Nå kjenner jeg fortsatt en del bevegelse helt nederst i magen,vil dette slutte når/hvis hodet fester seg? Han ligger nemlig langt ned og jeg har både nedpress og stikking..

Fortsetter under...

Her er hodet festet og jeg kjenner fremdeles bevegelse helt nederst (ved trusekanten ca). Har bare antatt at det er hendene som driver å fomler litt, for det er tydelige spark oppe ved ribbeina også. Er 38+1.

Det er fortsatt bevegelser selv om hodet har festet seg, men kanskje litt annereledes. Er 36+5, og fikk bekreftet fra jordmor at hodet hadde festet seg når jeg var der i dag. Tror faktisk jeg kjendte at det festet seg i gårkveld da jeg skulle legge meg, morsomt.

Det er fortsatt bevegelser selv om hodet har festet seg, men kanskje litt annereledes. Er 36+5, og fikk bekreftet fra jordmor at hodet hadde festet seg når jeg var der i dag. Tror faktisk jeg kjendte at det festet seg i gårkveld da jeg skulle legge meg, morsomt.

Hviorsan kjentes det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...