Gå til innhold

barselhotell på ahus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Babyklærne på ahus var et sorgens kapittel. Utvasket og skikkelig slitt. De har kun bodyer, ingenting annet. Og alle var i str 60. Mitt barn var 45 cm ved fødsel, så jeg er glad vi hadde med eget tøy til babyen. Den druknet i sykehusklærne.

Jeg har og skal føde på ahus og var og skal på barselhotellet, guttungen lå undet teppe og dyna hele tia så en så ikke så mye til klærne, husker ikke helt åssen klærne var når jeg tenker meg om! Jeg har pakka klær kunn til hjemreise, planer om og reise hjem så fort det lar seg gjøre etter fødselen, var natta over sist for jeg fødte kl tre på dagen så valgte og bli natta!

Babyklærne på ahus var et sorgens kapittel. Utvasket og skikkelig slitt. De har kun bodyer, ingenting annet. Og alle var i str 60. Mitt barn var 45 cm ved fødsel, så jeg er glad vi hadde med eget tøy til babyen. Den druknet i sykehusklærne.

Når var du der? Jeg fødte der i 2009, og klærne var fæle. Nå i mai, var alt nytt! De hadde bare body, da. Jeg prøvde ikke på babyen fordi jeg hadde med selv. Klok av skade siden forrige gang..

Annonse

Når var du der? Jeg fødte der i 2009, og klærne var fæle. Nå i mai, var alt nytt! De hadde bare body, da. Jeg prøvde ikke på babyen fordi jeg hadde med selv. Klok av skade siden forrige gang..

Jeg var der i juni i år, og det var ikke mye koselig å kle på babyen. Vi hadde med klær selv. Og godt var det. Tenk å bare ha str 60 på en fødeavd. De fleste babyer er jo rundt 50 cm når de fødes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...