Gå til innhold

For nøyaktig 1 år siden....

Anbefalte innlegg

Skrevet

på klokkeslettet hadde vi innsetting av det Riksen sa var gullegget av alle 7 som ble befrukta, det eneste egget som var brukende til å sette tilbake i livmoren min, resten ble kastet pga dårlig kvalitet.

For 2 dager siden, den 20 okt var det 1 år siden jeg hadde uttaket, vondt som f.......n og kjempedårlig var jeg.

MEN.... for 2 daga (20 okt) siden ble også verdens vakreste jente, og min fantastiske førstefødte og etterlengta datter 3 mnd!!!

Fødselen var som så å de første 7 ukene etter fødsel var ett h.........e pga at jeg ble dåli, innlagt, påvist nyrestein, feber osv.

Men så heldig som jeg har vært med datteren min, snill og god dagen lang - skriker aldri (bortsett hvis jeg er treg med puppen, bleie må skiftes el)

Nå nyter vi dagene, koser oss masse.

Håper dere har detbra og at noen (fleste) av dere går med en liten en i magen - det er ei stund siden jeghar vært innom her.

Klem fra oss <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig at det har klaffet for dere :) Gratulerer med 3 mnd gammel baby i hus, kan tenke meg at det føles godt :)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Gleder meg til å kunne skrive lignende innlegg som dette om litt under 1 år selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...