Gå til innhold

Fikk dere mistanke om graviditet før dere testet positivt??

Anbefalte innlegg

Jeg er da altså en prøver som har avsluttet min pp for denne måned og nå gjenstår det bare å vente og se om TR kommer eller ei.

Men GAL som jeg er, går jeg rundt og kjenner etter kvalme, tar meg på puppa og prøver å finne en eller annen symptom som kan tyde på graviditet!! Litt pinlig, men slik er jeg altså!! heheh

Når fikk dere første sikker symptom!?

Fortsetter under...

Jeg hadde ømme bryster to uker før ikm, trodde at jeg umulig kunne være gravid, men mistenkte det sterkt, pleier ikke ha ømme bryster så lenge i forveien. En dag ble jeg veldig svimmel hver gang jeg reiste meg, og det var det år og dag siden jeg hadde vært, da ble mistanken enda sterkere. Det merkelige er at jeg må ha hatt eggløsning rett etter forrige mens, for det var bare da vi har hatt sex, så sikkert noe av grunnen til at jeg fikk symptomer så tidlig.

Lykke til:)

Fikk en blodflekk på papiret 5 dager etter eggløsning..og dagen etter begynte det å murre i magen.. så på ca 8 dager etter eggløsning begynte jeg å få ømme pupper, så skjønte jo at noe var på gang, selvom jeg ikke turte å tro det ;) Også fikk jeg noe som jeg googlet til å være "montgomerys knuter" 13 dager etter eggløsning, og daa testet jeg positivt ;)

Lykke til! :)

Annonse

Jeg hadde små lignende mensen smerter i magen, (som jeg ser folk kaller murringer :P), når jeg prøvde å beskrive det til samboer, så sa jeg at jeg hadde vondt i eggstokkene eller noe sånt. Jeg gikk rundt med tampong i veska mens jeg gikk å venta på mensen... Så var jeg veldig øm i puppene, de var steinharde og vonde. Låg i senga flere kvelder og masserte brystene... Sto i dusjen en dag da jeg tenkte at jeg var forferdelig øm i puppene nå, og at de hadde blitt større synes jeg.

Tok en liten strimmeltest jeg hadde liggende, og den kom ut positiv :)

Vi hadde prøvd i akkuratt ett år, men jeg har veldig uregelmessig menstruasjon, så det kom likevel som en liten overraskelse :)

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid med nummer tre. Med de to første visste jeg det egentlig før jeg testet, ca 11 dpo fikk jeg veldig vondt i korsryggen. Denne gangen hadde jeg bare litt menssmerter på samme tid, de forsvant, og jeg følte meg sikker på at jeg ikke var gravid. (Var bare 1. pp med nummer tre.) Men så hadde jeg noen billige tester liggende, og tenkte å ta en test bare for å utelukke det slik at jeg kunne ta meg et glass vin med god samvittighet. Fikk litt av et sjokk da testen var positiv! Så det trenger ikke være likt med tredjemann, selv om man har to like svangerskapsbegynelser fra før!

Lykke til! :-)

Jeg ble skikkelig svimmel den dagen jeg skulle hatt mensen. Ble kvalm en uke etter.

Ei venninne av meg gikk gjennom hele svangerskapet uten et eneste symptom, bortsett fra magen, saa det trenger jo ikke a komme heller da, selv om det er mest vanlig :)

Mannen min sa at jeg var nødt til å være gravid fordi jeg glefset da jeg snakket, jeg var mer usikker og skyldte på pms... etter mine beregninger så skulle det være nesten umulig å bli gravid denne mnd, testen var negativ og jeg fikk bekreftet det jeg trodde.... så kom mensen - trodde jeg, men stoppet like fort som den kom, og jeg skjønte da at det var den berømte festeblødningen jeg hadde hatt de andre gangene jeg var gravid og. Tok en test og den var positiv.....

åh, jeg er så spent på meg selv! Kjenner ingenting, bare innbilling av at jeg er kvalm i ny og ne.. men hååååper så masse at jeg sprekker snart!

Det verste er at jeg føler det på meg at jeg blir så lei meg og så skuffa, hvis jeg ikke får det til denne mnd.. da må jeg vente helt til januar med å prøve neste gang..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...