Gå til innhold

Dere som sliter, husk å ta vare på det dere har. Må fortelle om helgen min :)

Anbefalte innlegg

Den siste uken har vært horribel. Hadde så stor tro på at det skulle ende med positiv test da vi prøvde ny metode. Vi ha prøvd på første barnet i 3 år. To år naturlig og ett år med assistert befruktning. Mannen har dårlig sædkvalitet. Vi har hatt fersk- og fryseforsøk ved icsi og prøvde oss nå på inseminering med sæddonasjon. Som da endte negativ. Har vært så lei meg at livet føltes totalt meningsløst. Tenkte masse på om jeg kunne finne på noe som helst som kunne få oss å føle oss litt bedre. Bestilte en weekend på Spa. Og jeg og mannen min har virkelig kost oss. Føler at vi har kommet hverandre nærmere enn på kjempelenge. Hele forholdet blir jo satt på en kjempeprøve når man lever som ufrivillig barnløs. Men jeg føler nå at jeg fikk en pause fra meg selv, det å hele tiden leve så fornuftig som mulig for å sette alle forholdene til rette for å bli gravid. Jeg vet at bastu ikke er bra for mannens sædkvalitet og sikkert ikke for eggene mine heller. Men helgen har virkelig vært bra for OSS. Og når alt skal settes på sin spiss så er det faktisk forholdet som er viktigst. Sjelen min skriker etter et ønskebarn men jeg vil få det sammen med mannen og om ikke vi har det bra sammen så får barnet heller ikke det bra.

Så, det jeg vil si med dette er at midt oppe i denne suppen må vi se hva vi faktisk har, noe som jeg ikke vært så flink til.

Ha en fin dag allesammen!

Klem Silja!

Fortsetter under...

Så godt at du fant tilbake til kjærligheten :) uten den er livet litt meningsløst! Håper dere får det etterlengtede barnet snart også, så lykken blir fullkommen!

Klem Linda!

Så leit at det ikke gikk denne gangen heller, Silja, men jeg er veldig glad for å lese at du og mannen er flinke til å ta vare på hverandre. Du er en veldig klok og reflektert dame, og den babyen som før eller siden (helst før) kommer til dere, er heldig! :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...