Gå til innhold

Erfaringer med Strawberrynet.com ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat bestilt en mascara niesen min ønsker seg. Er det ekte vare, eller bare fake ?

Fortsetter under...

Skrevet

Handler masse derfra:-) hvis du handler for mer enn 200 kr så sender du dem en Mail vedlagt kvitteringen fra posten (mva og toll) og spør pent om dem kan returnere utgiftene dine, og det gjør de:-)

Skrevet

Det er ekte. Jeg bestiller masse derfra og er veldig fornøyd!

Skrevet

OBS! IKKE bruk bankkortet ditt på Strawberrynet. Jeg fikk kontoen min tappet etter å ha handlet der. Min søster sitt kort ble også forøkt tappet (dette skjedde ikke samme dag altså, men uker/måneder etterpå). Banken sa at det ikke er trygt å handle der.

Skrevet

Handler masse derfra:-) hvis du handler for mer enn 200 kr så sender du dem en Mail vedlagt kvitteringen fra posten (mva og toll) og spør pent om dem kan returnere utgiftene dine, og det gjør de:-)

Oi gjør de det asså!? Så bra, jeg har akkurat bestilt noe derfra ;)

Annonse

Skrevet

Ok flott. Mascaraen kostet kun 155 kr, så det går bra i forhold til toll.

HI

Skrevet

Har handlet flere ganger derifra, og aldri hatt problemer. Toll og mva blir også tilbakebetalt etter kort tid.

Skrevet

Jeg ble oppringt fra banken med beskjed om at kontoen min hadde blitt forsøkt tappet etter at jeg handlet der. Så har ikke kjøpt noe på flere år fra de.

Skrevet

jeg har aldri handlet derfra men har hørt det skal være fake.

Jeg sverger til http://www.feelunique.com/

Nei absolutt ikke fake!

Handler også på feelunique, men enkelte ting er fryktelig dyrt der sammenliknet med beautybay.com. Hårprodukter der er latterlig billige til sammenlikning med frisøren ;-) handler aldri i parfymeri eller hos frisør, kun taxfree hvis det er mulig.

Skrevet

Jeg ble oppringt fra banken med beskjed om at kontoen min hadde blitt forsøkt tappet etter at jeg handlet der. Så har ikke kjøpt noe på flere år fra de.

Har jeg aldri opplevd! I såfall så kan man jo bare registrere kredittkortet der.

Annonse

Skrevet

De "spammer" deg. Selv om du melder deg av listen deres, fortsetter de å sende mailer, minst en om dag, men allverdens tilbud.

Skrevet

OBS! IKKE bruk bankkortet ditt på Strawberrynet. Jeg fikk kontoen min tappet etter å ha handlet der. Min søster sitt kort ble også forøkt tappet (dette skjedde ikke samme dag altså, men uker/måneder etterpå). Banken sa at det ikke er trygt å handle der.

Betalte med PayPal, og da er det vel sikkert ?

HI

Skrevet

Jeg har kun fått ekte varer, har heller ikke hatt noe tull med bankkortet. Rask levering og gode rabattordninger, anbefales!

Skrevet

Jeg har handlet masse der over flere år, alltid gode og ekte varer. Super service!

Men blir jo litt skeptisk når man hører at folk har fått kontoen tappet....

Skrevet

Brukte det mye før, helt til jeg skjønte at mange av varene far kopier, riktig nok gode kopier, men like fullt kopier.

Nå er de også blitt såpass dyre at det nesten ikke lønner seg lenger.

Skrevet

Handlet der veldig mye før, men det siste året synes jeg prisene har steget mye! Har også fått telefon fra banken om at kortinfoen min var på avveie og forsøkt brukt, godt mulig infoen er tatt gjennom Strawberrynet (der er jo ikke sånn sikker betaling med kodebrikke).

Skrevet

Ekte vare og gode priser, spesielt om man er returnerende kunde. Sist ordre fikk jeg 10% rabatt fordi jeg holder til i Norge i tillegg til 10% lojalitetsrabatt. Betaler alltid via Paypal, der kommer ikke noe bankinformasjon på avveie.

Skrevet

Handlet der da jeg var yngre. Og mye av det er faktisk fake, dog veldig gode kopier. De har vært mye i media pga det.

Skrevet

Kjempe bra nettbutikk! Jeg handler mye der. Bl.a parfymen min siden jeg ikke får tak i den i butikker i Norge. De har kjempe bra service, og selger ekte varer!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...