Gå til innhold

Smertestillende: Ammer, trekke visdomstenner...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg trakk visdomstann mens jeg ammet(tannlegen røsket også med seg litt kjeveben), og jeg klarte meg fin med bare en ekstra paracet på kvelden når bedøvelsen gikk ut. paracet kan du i allefall fint ta. gjør jo litt vondt etter å ha trukket tann, men så lenge det ikke er noen komplikasjoner ved trekkingen skal det holde med paracet.

Jeg trakk også en visdomstann mens jeg ammet, og klarte meg fint med bare paracet. (tannen var mye vondere før den ble trukket...).

Men da jeg ble operert litt senere, og fortsatt ammet, fikk jeg pinex forte, legen sa det gikk fint å amme likevel. Jeg tror leger sier litt forskjellig om dette da.

Annonse

Jeg tror ikke jeg hadde overlevd med bare en paracet da jeg trakk den ene visdomstanna mi, men den var unormalt vanskelig å trekke. Den andre trengte jeg ikke noe smertestillende etter å ha trukket i det hele tatt. Jeg ammet ikke, så for meg var det ikke noe problem, men jeg tror jeg hadde ringt legen i morgen for å høre hva han sier og så evt utsatt trekkingen til du er ferdig med ammingen hvis ikke det må gjøres nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...