Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg søkte litt på sexleketøy ol på googlefunksjonen på Ipad'en min. Iom at flere låner iPad av meg så ønsker jeg å slette søkene, men finner ingen plass jeg kan gjøre dette. Please hjelp.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 Instillinger > safari > tøm logg. Hehe. Akuratt samtidig der.
Lisjtuppa Skrevet 21. oktober 2012 #5 Skrevet 21. oktober 2012 Instillinger - safari - tøm logg - slett informasjonskapsler:)
ana_fi_hob_ Skrevet 21. oktober 2012 #6 Skrevet 21. oktober 2012 Sletter du informasjonskapsler sletter du og alle lagrede passord. Facebook, mail, Dib osv osv. Det holder fint med å slette loggen din.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #7 Skrevet 21. oktober 2012 O lykke! Takk. Var litt stressa for at svigermor skulle se alle sidene som favorittsvigerdattera hadde vært innom. Hihi.
Ane Elise Skrevet 21. oktober 2012 #8 Skrevet 21. oktober 2012 Heh, her kommer hjelpen regner med du bruker Safari til nettsurfing. Før du utføre oppskriften min lenger ned, lukk alle Internett sidene. Gjør så følgende: Velg knappen 'innstilling', så får du opp 1meny, velg 'safari', til høyre på den sida finner du en knapp som heter 'tøm logg'. Trykk på den, og vips så er gamle søke sporene borte vekk Lykke til
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #9 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg har notebook fra samsung, og med meg hjelper det ikke bare å slette loggen. Selve adressa forsvinner, men om jeg har søkt på sex, og noen senere skal søke på sykkel, så kommer det opp at det tidligere er blitt søkt på sex.
ana_fi_hob_ Skrevet 21. oktober 2012 #10 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg har notebook fra samsung, og med meg hjelper det ikke bare å slette loggen. Selve adressa forsvinner, men om jeg har søkt på sex, og noen senere skal søke på sykkel, så kommer det opp at det tidligere er blitt søkt på sex. Er det da du søker igjennom google? Der kommer flest søk på for eksempel S opp uansett. Altså S -sex. Det er desverre lite man kan gjøre med det. Men det kan du jo forklare for den som evt lurer på hvorfor også da. .
ana_fi_hob_ Skrevet 21. oktober 2012 #11 Skrevet 21. oktober 2012 Altså ikke dine søk, men flest søk verden over. Det er akillesen til google. Hehe
ellen-propellen Skrevet 21. oktober 2012 #12 Skrevet 21. oktober 2012 Trykk på logg ( bok ikonet oppe til venstre) og velg slett logg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå