Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 Noen som har smakt? ANbefales? Hva hadde du på?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg har aldri prøvd akkurat de produktene de har begynt å selge nå, men har i lang tid brukt tortillalefser for å lage små minipizzaer av. Jeg liker pizza med enkle, rene smaker, så det blir ofte en god tomatsaus skinke, sopp og løk, og god ost på toppen. Hvis jeg virkelig flotter meg har jeg litt oliven på også. Har ikke helt skjønt hva som er vitsen med å lage egne pizza-tortillaer dog... Er de noe annerledes enn de vanlige tortillaene som er i salg da?
ana_fi_hob_ Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg har aldri prøvd akkurat de produktene de har begynt å selge nå, men har i lang tid brukt tortillalefser for å lage små minipizzaer av. Jeg liker pizza med enkle, rene smaker, så det blir ofte en god tomatsaus skinke, sopp og løk, og god ost på toppen. Hvis jeg virkelig flotter meg har jeg litt oliven på også. Har ikke helt skjønt hva som er vitsen med å lage egne pizza-tortillaer dog... Er de noe annerledes enn de vanlige tortillaene som er i salg da? De tjener ekstra penger på å lage egne pizza-tortillaer vette. Bare et salgstriks. :-/.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg har aldri prøvd akkurat de produktene de har begynt å selge nå, men har i lang tid brukt tortillalefser for å lage små minipizzaer av. Jeg liker pizza med enkle, rene smaker, så det blir ofte en god tomatsaus skinke, sopp og løk, og god ost på toppen. Hvis jeg virkelig flotter meg har jeg litt oliven på også. Har ikke helt skjønt hva som er vitsen med å lage egne pizza-tortillaer dog... Er de noe annerledes enn de vanlige tortillaene som er i salg da? De tjener ekstra penger på å lage egne pizza-tortillaer vette. Bare et salgstriks. :-/. Ja, bortsett fra det selvsagt. Hehehehe... Nå har jeg for øvrig googlet litt, og funnet ut at denne pizza tortillaen er litt tykkere enn "vanlig" tortillas. Dette skal vistnok gjøre at de ikke blir så tørre i ovnen. Men jeg må innrømme at jeg har aldri har opplevd at mine tortillapizzaer har blitt tørre i ovnen...
sillyfilly og Olivia Skrevet 21. oktober 2012 #5 Skrevet 21. oktober 2012 Nei det fenomenet har jeg aldri oppelvd, hverken i mikro eller ovn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå