Gå til innhold

Jeg blir seriøst sliten av ingenting...fler?

Anbefalte innlegg

Har nå ca 3 uker igjen til termin og jeg har 0 energi....i dag var dagen hvor jeg skulle brette 50-56 klær og gjøre klart stellebord i 1. og 2.egt....halvveis er jeg HELT utslitt...er nesten helt skjelven og pulsen er høy....føler meg sjuk nesten...så nå ligger jeg utstrekt på sofa ...utslitt og orker ikke tanken på å skulle fortsette med det "store" prosjektet.....jeg VIL jo selvfølgelig, men jeg orker bare ikke....flere som ikke orker noe???

Fortsetter under...

Jepp! Jeg kan ligge på sofaen en hel dag, og alikevel sove like godt om natta. Har termin 17. november. :P

Jeg kan til nød gjøre ting som trengs her hjemme som å lage middag, støvsuge, skifte sengeklær osv., men da må jeg ta det i mitt eget tempo, blir ubrukelig fort sliten.

Det høres veldig kjent ut. Jeg logget meg akkurat på for å skrive om det samme :) jeg har 5 uker igjen og mister plutselig all energi, hovner opp i hendene og anpusten. Det eneste som virker er å ligge på sofaen eller sove.

Fint å se det ikke bare er meg, er jo nesten skremmende hvor dårlig kondis, energi og kraft man har mot slutten!! Jeg orker ikke gjøre noe husarbeid, levere 3 åringen i bhg, handle...til nød så går det, men dagene tilbringes liggende på sofa......burde med andre ord ordnet ting til baby myye tidligere, men da tenkte jeg jo at jeg måtte spare noe til de siste ukene som går så saakte.....jaja ...leste forresten at ananas kan sette igang fødsel...hadde vært fantastisk å bli ferdig....men at man måtte hvertfall spise 7 kg for å i det hele tatt ha en sjangs? Ha ha huff...får klare meg med i ananas og leve i håpet:)

Annonse

Kjenner meg veldig godt igjen i det dere skriver. Jeg har 6 uker igjen, og blir helt utslått av den minste ting hjemme. Når jeg vasker badet må jeg hvile ganske mange ganger. Og gå på kjøpesenter sliter meg fullstendig ut! Jeg hovner også opp i henda, og blir helt omtåket. Får høy puls etc... Ikke noe morro. Andremann på vei nå, og kan ikke huske at det var sånn sist.

20 dager til termin her og jeg må hvile en del i løpet av dagen ;) Har en 4-åring også så når helga er ferdig og han skal tilbake i bhg så nytes det late sofaliv og pleie av alt vondt.

Herre...jeg har 10 !!! uker igjen og føler meg helt tappet alt :((

Og så har jeg en sånn rar, hul følelse inni meg. Som om det er et tomrom i brystkassen? Jeg blir aldeles sprø...

10 uker...*hulk*

jeg har 1 uke og 6 dager igjen og har hatt noen dager før helga hvor jeg var helt tom :( ! tenkte med gru på om det skulle være sånn frem til fødsel!! men det har kommet seg i helgen igjen og igår var vi tur i deilig høstvær og det har gitt ny boost :)

jeg er sikker på at dere får energi tilbake :) tror det er viktig at vi hviler og sover når vi føler oss tunge og slitne!!

Det snur, damer! Jeg er 39+4 i dag og er "pigg" og energisk som bare det. Og det var jeg ikke i uke 35 altså! Samboer merker det veldig godt og kommenterer det. Det er jo ikke sånn at jeg jogger opp trappene og gjør alt i samme tempo som normalt, men jeg har energi.

Ha trua på det!

Hvis ikke det snur, så må man jo bare ta hensyn til det da...selv om det er kjipt.

Annonse

Godt å høre at det kan snu. Jeg har hatt masse energi hele svangerskapet.men den siste uken har jeg følt meg SÅ sliten (38+3),og jeg håper virkelig ikke fødselen starter før jeg har fått litt mer energi! Akkurat nå hadde jeg vel knapt nok klart å presse ut en pingpollball ;-)

Jeg lå litt i grenseland i jernlager sist, men hb var fin(og det er lav hb som gjør en sliten) men tror jeg skal starte opp igjen med jern å fylle opp jernlageret da det fort går nedover og man mister jo litt ved fødsel og! I dag stod jeg opp 05:30 med 3 åringen...la meg 08:30 igjen og Sov til 15:15!!! My god:)

Endret av lillebie på`n igjen

Kjenner meg ordentlig godt igjen,var bånntrøtt frem til 2 uker før termin,og da plutselig kom jeg i kjempeform ..det var deilig og veldig godt å få nok energi til å få gjort ferdig det jeg måtte ..

Sov når dere føler dere må, og ikke tenk på noe annet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...