Gå til innhold

Hva får vannet til å gå? Spark fra baby?

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å finne info om dette på nett, men forskere er uenige om dette fremdeles; hva det er som til slutt får fosterhinnen til å sprekke slik at vannet går. Jeg for min del tror det må være babyen som er så stor at den sparker hull på sekken. Noen forskere sier det er et hormon eller kjemikalie som babyen skiller ut...ikke vet jeg men jeg holder en knapp på min egen teori ;)

Jeg hadde vannavgang som første fødetegn forrige gang og håper det blir slik denne gang også.

Fortsetter under...

Trodde det var vann nedenfor hodet som ble presset slik at hinnen sprakk jeg. Vannet går jo ikke av at beina sparker? hullet tettes jo av hodet til babyen. Så det første vannet som kommer er det som har ligget foran hodet til babyen. Det snakkes ofte om en blære som sprekker. Men jeg veit ikke jeg. Bare det jeg har forestilt meg.

Det er nok Hverken det med spark eller hodet iallefall.

Hos meg gikk vannet øverst i magen, noe som gjorde at det bare kom litt og litt vann men ikke mer enn at jeg trodde det bare var litt mere utflod enn vanligvis . Er nok hormoner ja. For dagen før gikk slimproppen , så vannet neste dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...