Gå til innhold

Bevegelse til baby dager før termin

Anbefalte innlegg

Hei,

Hvordan opplever dere som nærmer dere termin at baby beveger seg? Jeg selv er i uke 39+3 og de siste 3-4 dagene har baby i strekk hatt opp til 1-2 timer med fullstendig bananas-bevegelser. Ikke rolig ett sekund. Full romstrering og masse, masse, masse aktivitet. Ellers i løpet av dagen er det roligere, men kjenner bevegelse. Denne aktivitetsperioden har kommet de siste 3-4 dagene, men til forskjellig tid. Noen andre som har det slik?

Takker for svar!

Fortsetter under...

Hei, husker ikke helt hvordan det var sist med tanke på de bevegelsene. Men hvis det er veldig unormalt skader det ikke ringe sykehuset å høre med dem om kanskje å få en liten sjekk . - men det er vel positivt at den er aktiv. Men når babyen kommer ut er det på kvelden babyen er mest våken, og mest grining om man kan si en bestemt tid på dagen for det. Husker i perioden 19 - 02 at det var da "jobben" var i starten. vet ikke om dette er likt for alle men sånn var det hvertfall her :) Gled deg! :)

Her er det fult liv:) alltid vært livat men nå føler jeg han aldri er stille he he:) håper det skjer noe snart, 3 dager på overtid:)

Ok, bra vi er flere! Tipper du begynner å bli utålmodig, he-he :) Det er i hvert fall jeg. Masse lykke til!

Annonse

Hei, husker ikke helt hvordan det var sist med tanke på de bevegelsene. Men hvis det er veldig unormalt skader det ikke ringe sykehuset å høre med dem om kanskje å få en liten sjekk . - men det er vel positivt at den er aktiv. Men når babyen kommer ut er det på kvelden babyen er mest våken, og mest grining om man kan si en bestemt tid på dagen for det. Husker i perioden 19 - 02 at det var da "jobben" var i starten. vet ikke om dette er likt for alle men sånn var det hvertfall her :) Gled deg! :)

Jepp, gleder meg veldig! Blir nytt, spennende og sikkert slitsomt, he-he :-) Takk for svar!

Sånn her og... Sitter med turning av en annen verden inni her nå, og føler hun prøver å krabbe ut.... Men ikke akkurat noe riefølelser.... Vært sånn ei ukes tid. Hun har vært veldig rolig tidligere, så da hun startet med dette ringte jeg føden bare for å høre. De sa at mye liv bare var bra, selv om det var endring i forhold til det vanlige:-)

Her er det fult liv:) alltid vært livat men nå føler jeg han aldri er stille he he:) håper det skjer noe snart, 3 dager på overtid:)

Ok, bra vi er flere! Tipper du begynner å bli utålmodig, he-he :) Det er i hvert fall jeg. Masse lykke til!

jepp:) ja er klar for og hilse på lille gutt nå:) har også hørt noen si at han kan være litt roligere før fødsel fordi han lader opp.. Men det vet jeg ikke helt om jeg tror på:) takk i lige måde:) håper du slipper mye overtid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...