Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 Hvilken barnehage er best i Ålesund kommune? Noen som kan hjelpe meg?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Hvor i sona bor du da? Du må jo legge vekt på de barnehagene du har i nærområdet ditt:)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #3 Skrevet 21. oktober 2012 Vi vurderer å flytte til ålesund. Vi bor ikke der enda. Er det vanskelig å få barnehageplass der? Hvilken barnehage har gode rykter? Jeg er så lite kjent i ålesund...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 Nei, det er ikke vanskelig å få plass her:) Området e veldig langstrakt, fra Hessa til Spjelkavika, og inn mot Blindheim. Om du skal bosette deg i sentrumsområdet så anbefaler jeg Fjelltun barnehage på det varmeste! Hakk i hæl følger Fagerlia, der er stabilt personale og de er mye ute. Har egne utegrupper og bruker fjellet som sin store lekeplass Unngå de store, og for all del unngå basebarnehagene! Stadige utskiftninger i personalet, unge uerfarne jenter og gutter, underbemanning, kjenner dårlig ungene sine, og har liten tid!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 21. oktober 2012 #5 Skrevet 21. oktober 2012 Om du havner på Blindheim, Flisneset, Emblem siden kan jeg på det varmeste anbefale Ebbegarden barnehage. Blir helt rørt iver hvor fantastiske og omsorgsfulle de er. Kjempefine opplegg og veldig flinke å være mye ute og bruke naturen og nærområdet. Jenta vår blei ei helt ny jente etter hun byttet dit. Hun stortrives i barnehagen. Vil ikke henge ut noen.. Men ville styrt unna de store basebarnehagene. Snakker bare av vår erfaring, men det ble for stort for henne da hun var 1,5 år. Hun var veldg misfornøyd og lei seg da hun gikk der. Det ble vi og forsåvidt.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #6 Skrevet 21. oktober 2012 jeg og mitt barn er kjempe fornøyd med trollhaugen bhg! det er mye ute, koselig og ressurssterkt personale og ser barna vi har iallefall ingenting å si på de
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #7 Skrevet 21. oktober 2012 Ikke så lett å anbefale når vi ikke vet hvor du skal bo, ålesund er ganske stort med mange barnehager. Men jeg ville også styrt unna basebarnehagene, vi flyttet mini fra en basebarnehage i indre bydel, der var det bare kaos.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #8 Skrevet 21. oktober 2012 Tusen takk for alle svar Hva er en basebarnehage? Er det generellt ikke vanskelig å få barnehageplass i ålesund?
*Mummimamma og LilleGull* Skrevet 21. oktober 2012 #9 Skrevet 21. oktober 2012 Om det er vanskelig å få plass her er vel helt avhengig av hvor dere bosetter dere - vi måtte vente i to år før vi fikk i vår bydel...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #10 Skrevet 21. oktober 2012 Om det er vanskelig å få plass her er vel helt avhengig av hvor dere bosetter dere - vi måtte vente i to år før vi fikk i vår bydel... Måtte dere? Jeg bor på Nørve, det er ingen kniving om plassene her hvertfall...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #11 Skrevet 21. oktober 2012 Hvilken bydel bor dere #9? Eller hvilken barnehage er barnet deres?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå