Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det fler her som syns det er litt iriterende at hvis man vil ha noe blått til jenta si må det være fullt av biler, traktorer eller roboter på klærne?

Syns det er veeeeldig mye prinsesserosa eller robotblått, og nesten ingenting nøytralt!

Mulig jeg er litt sær, men intill vesla får egne meninger om klærne her hadde det vært fint å kle henne uten hello kitty og barbie all over, og det blir litt feil igjen å kle henne som en gutt...??

Nøstebarn er derfor soleklar favoritt, der har de masse farger uten gutte/jentetema.

Noen andre butikker/nettbutikker dere vet om som har sånt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143982474-gutte-og-jentekl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er helt enig med deg. Vi har en gutt og selv om jeg i utgangspunkt er veldig glad i blått, så har jeg begynt å bli temmelig lei av fargen no. Alternativet ser ut til å være grått :( Vet ikke om noen nettbutikker, men vi har fått i gave noen veldig fine klær fra merket "Villervalla". Det er vel et svensk merke..? Mange farger og uten prinsesser eller roboter/biler :)

Nja, har ikke så stort problem med biler og traktorer og sånt. ;) Men her om dagen fant jeg et skikkelig fint plagg jeg kunne tenkt meg å kjøpe til gutten min, og da irriterte det meg at det var litt i overkant mye rosa på. Synes litt er greit, men det var tydelig at det var ment å være et rent jenteplagg, også hadde de ikke noe tilsvarende til gutter i det hele tatt. Virker som det er større utvalg til jenter, og generelt mye penere klær.

Men skjønner problemet andre veien og altså. ;)

Nøstebarn er derfor soleklar favoritt, der har de masse farger uten gutte/jentetema.

Noen andre butikker/nettbutikker dere vet om som har sånt?

Helt enig i at Nøstebarn har utrolig masse fint i ull! Mitt tips ellers er å sjekke ut Småfolk-klær, de har mye herlige farger til begge kjønn. Fant forresten denne sida da jeg lette etter Småfolk, var mye fine jenteklær som verken var rosa eller Hello Kitty :-)

http://www.epleskrinet.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...