Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil så gjerne bli gravid igjen og mannen min er kun villig til å prøve ut året. Vi prøver og prøver, men får det ikke til.

Noe snille som vil se når jeg blir gravid, kjønn, antall?

F. 311071.

Tusen takk for din kostbare tid.

første som slår meg er at det er alt for mye press på dette barnet som dere/du ønsker deg... føles som om dette barnet skal "redde" deg fra noe, en situasjon, eller en følelse... prøv å jobb med dette utenom... hvordan kan du løse dette problemet uten å få barn?

når det er sagt så tror jeg det kommer en gutt når ting har roet seg litt... du trenger å snakke litt mer med mannen, så han forstår din side av saken....

Lykke til!

Hei Adine, tusen hjertlig takk for svar. Du skjønner han er ikke villig til å prøve noe lengre enn ut året. Han sier sitter det så sitter det ellers orker han ikke mer prøving.

Uff blir jo så sliten av all den prøvingen. ønsket er bare et barn til. Er selvsagt veldig glad i de vi har.

Hei Adine, tusen hjertlig takk for svar. Du skjønner han er ikke villig til å prøve noe lengre enn ut året. Han sier sitter det så sitter det ellers orker han ikke mer prøving.

Uff blir jo så sliten av all den prøvingen. ønsket er bare et barn til. Er selvsagt veldig glad i de vi har.

skjønner deg godt jeg... har prøvd i 4år selv og hatt flere ivf...

men prøv å fokusere på jul, gaver, baking og kos, så skjer det nok et mirakel hvis du klarer å koble fra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...