Gå til innhold

Til dere som er over i 2. tri. Hadde dere dager i 1.tri hvor dere ikke hadde symptomer?

Anbefalte innlegg

Jeg er idag 6+5, og har hatt mer og mer symptomer. Har følt meg mer og mer gravid. Men imorges våknet jeg og følte meg ikke gravid i det hele tatt:(

De ømme puppene var helt normale, kjene ikke en tung og oppblåst mage som har vært dere i flere uker nå(ivertfall to ;) ), ingen stikking eller murring, ikke er jeg små-uggen og jeg føler meg bare ikke gravid!:(

Er jo selvsagt livredd for MA, og lurer da på om noen av dere som er ferdig med 1. tri har hatt lignende opplevelser som meg.. enten av og på i dager eller over en lengre periode?

Takker for svar

Fortsetter under...

Ja, tror det er helt normalt å ha det slik. Jeg har hatt dager der jeg lurte på om jeg var gravid i det hele tatt eller om jeg hadde klart å lure meg søv ;) men etter noen dager så var symptomene der igjen :)

Er 17+2 og hadde det slik du beskriver. Fikk gradvis mer og mer symptomer. Puppene var kjempe ømme og kunne knapt nok gi en klem til noen uten at det var kjempe vondt. Så en dag våknet jeg og det var ikke vondt i det hele tatt, var vel omtrent like langt so du er nå. Var ikke kvalm heller. MA var det første jeg og tenkte på. Men etter et par dager var kvalmen tilbake og er her fortsatt. Selv om puppene har ikke vært ømme siden da :)

Åh.. dette hjalp dere! Takk:)

jeg skal prøve Å tenke pÅ det idag.. og halvannen uke frem til UL.. at dette kan skje uten at det behøver Å være noe galt;)

Takk for svar:)

Jeg er nå i uke 37...og de eneste symptomene på svangerskapet er uteblitt mens og at magen vokser og det er liv der inne :) Kjenner mange som går igjennom svangerskapene sine mer el mindre symptomfritt...Dette er mitt 4 barn og slik har det stort sett vært for meg hver gang :)

Annonse

Jeg hadde em MA i uke 4 (oppdaga i 10+4), og jeg hadde fortsatt symptomene mine som kvalme, øm mage, halsbrann og vonde pupper. Gikk også opp i vekt og magen vokste. Tap av symptomer trenger ikke bety at noe er galt nei :-)

Jeg hadde det også slik, våknet en dag så var den oppblåste magen borte..følte meg ikke gravid :) men vips så var den tilbake igjen og har bare vokst siden :) så at er nok helt sikkert bra, høres veldig normalt ut :)

Skjønner det er ganske normalt da. Puhh:)

Gikk en tur i skogen med familien og hunden isted. Greit å ikke tenke så mye på symptomer hele tiden;).. og jammen kjente jeg ikke kvalmen kom litt ja.

Utrolig at man kan bli for litt kvalme dere!!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...