Gå til innhold

Hvor mange dager igjen til termin? 21 oktober :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det blir nok deg:)

jeg gikk over å ble igangsatt med de to første 14 og 9 dager over termin. Det eneste er at jordmoren sier at hun vil gjøre ett forsøk på å få dem til å ta en vurdering og sette meg igang rundt termin , men de er visstnok vanskelige å overbevise;) ( legene , gynekologen)Så langt babyen ikke er over 5 kg... Tror selv han er 4,5 til termin..

Og du har ei lita nett jente som har festet hodet og kommer i uke 39++;)

Vi må følge med på hverandre:)))!

Annonse

37 dager igjen! Å jeg er sÅ dÅrlig! Hadde gjevne vonde maserier nesten hele dagen. Å i natt lÅ jeg med den verste mageknipen og trodde seriøst jeg skulle dø eller at morkaken løsnet.

Det var ikke rier fordi det var høyt oppe i magen det satt :( Å idag nÅr vi sto opp mÅtte jeg rett pÅ do og spruten bokstaveligtalt stod ut rumpen :/ beklager ekle detaljer, men det var helt grusomt :(

Huff det hørtes ikke godt ut :( God bedring til deg. Jeg sliter ogsÅ med mageknip, spesielt pÅ kvelden. Grusomt vondt.

Det blir nok deg:)

jeg gikk over å ble igangsatt med de to første 14 og 9 dager over termin. Det eneste er at jordmoren sier at hun vil gjøre ett forsøk på å få dem til å ta en vurdering og sette meg igang rundt termin , men de er visstnok vanskelige å overbevise;) ( legene , gynekologen)Så langt babyen ikke er over 5 kg... Tror selv han er 4,5 til termin..

Og du har ei lita nett jente som har festet hodet og kommer i uke 39++ ;)

Vi må følge med på hverandre:)))!

Hehe vi får se da ;) Blir spennende dette her. Jm sier ei lita jente, men det føles ut som ei diger bolle inni der, så jeg tror det ikke før jeg ser det hehe. Jeg er selv født ei uke før termin, så håper jeg slipper å gå overtid. Kanskje du er heldig denne gangen, og føder før. Ja det er gøy at noen har termin samme dag som meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...