Gå til innhold

Billige julegaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode råd til billige julegaver?

Kjøper julegaver til alle i alle aldre, fra 2 år - 80 år :P

Vi har ikke super god råd, så hadde vært supert med litt tips.

En ting er jo å handle på salg, men syntes allikevel det fort blir dyrt jeg altså.. "/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe kaffe fra kaffebarer/kaffebrenneri til de voksne, koster ca 80,- for 1/4 kg. De kverner den i ønsket grad på kaffebaren, legger med en god sjokolade.

Til de som har alt finner jeg noe her http://gavermedmening.no

Gode olivenoljer er også en fin gave til voksne som har alt.

Oliviers har masse godt!

Til barn så er puslespill, bøker, osv fine gaver, som ikke trenger å koste all verden.

Bor du i nærheten av Oslo så har de lavpris bokhandel på Vestby (Outlet one)

Skrevet

Jeg har handlet masse fine ullklær og fleeceklær på tilbud på www.sparkjop.no :) I tillegg var det noen som ønsket seg sengetøy så handlet det også der :)

Skrevet

Julen hadde vært en hyggelig tid om det ikke hadde vært for alt gavestyret. Har aldri skjønt hvorfor vi skal gi hverandre en haug med ting bare fordi "Jesus har bursdag"!

Gaver kan i stedet gis når det trengs uansett tid på året og til de som virkelig trenger det - og vi må satse mer på nyttige gaver, mat & klær og annet - her er en del tips: http://luksusfellen.info/tag/gaver/

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg synes det er feil å bruke masse penger på ting folk gjerne ikke ønsker seg.  

Så hvis noen har konkrete ønsker så får de det de vil ha (innenfor rimelighetens grenser).  Jeg vil heller kjøpe noe "kjedelig" som folk faktisk har lyst på enn noe artig som de setter bakerst i et skap.  

Ellers satser jeg på ting folk kan bruke opp, som vin, stearinlys, god sjokolade osv. I tillegg lager gjerne ungene ting som f.eks. lysestaker, panneunderlag som vi pakker fint inn og gir til venner og familie.  

Barn er annerledes, de ønsker seg alt mulig, og blir skikkelig glad for gavene, men godt voksne som har alt gidder jeg ikke bruke store summer på.  

Anonymous poster hash: 5e641...4ba
Skrevet

Hvert år er det en gave jeg gleder meg mer til enn de andre, det er pakka fra svigerinnen min, som inneholder hjemmelagde brente mandler, hjemmehekla grytekluter, gjerne noen lys, god kaffe eller te :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...