Gå til innhold

Kan billigtester lyve, flere på rad?

Anbefalte innlegg

Hadde mensen fra søndag til onsdag, altså kortere enn det pleier, men like mye blod. Er sulten hele tiden om dagene, og det er veldig uvanlig til å være meg, så jeg testet. (billigstrimmler)

Fikk svaaak positiv en stund etter tiden (5 min). (i går) Fikk i dag to svakt positive til, litt etter tiden var gått ut. Fikk nå i kveld svakt, men veldig tydelig strek, veldig rosa, et par minutter etter de fem minuttene var gått ut. Kan liksom ikke tro jeg kan være gravid, hadde jo mensen! Og har ingen symtomer utenom at jeg er sulten. Kan noe banke litt fornuft i hodet mitt, blir så skuffet hvis jeg nå går og innbilder meg at jeg er gravid!!!

Fortsetter under...

Hvis du får strek på flere tester på rad ville jeg vel tro du var gravid asså. Særlig hvis den er tydelig rosa. Evnt prøv en rfsu test, de pleier å slå ut litt tydeligere. Og slår den ut ville jeg kjøpt en digital med ukesindikator fra clear blue:)

Jeg begynte med veldig svake streker som jeg trodde var innbildning denne gangen, men de ble sterkere og når jeg nok testen for snart en uke siden viste den 2-3 uker:)

Lykke til og hold oss oppdatert:)

Når jeg var gravid med første, så hadde jeg "mensen" i tre dager; fikk den til riktig tid, men varte fem dager kortere enn normalt ;)

Når du i tillegg har fått (svake) positive tester, så ville jeg hatt et håp var jeg deg gitt!

Takk for svar!

Tok ny test i morges, og den var helt hvit. Så da kan jeg jo ikke være gravid tenker jeg... Da skulle den jo heller vært tydeligere i dag!?

Ville bare nevne at på bruksanvisning til billigtester så står det svart og hvit at resultatet skal leses FØR 5 min har gått, etter det er det ugyldig. Kanskje derfor du ble fintet ut? Og det også hende at det var kjemisk graviditet du hadde?!

Takk for svar!

Tok ny test i morges, og den var helt hvit. Så da kan jeg jo ikke være gravid tenker jeg... Da skulle den jo heller vært tydeligere i dag!?

Ville bare nevne at på bruksanvisning til billigtester så står det svart og hvit at resultatet skal leses FØR 5 min har gått, etter det er det ugyldig. Kanskje derfor du ble fintet ut? Og det også hende at det var kjemisk graviditet du hadde?!

Ja, syns bare det er rart siden jeg aldri har opplevd det fØr, og jeg har nok brukt over hundre slike tester i min tid. :P Men, gravid tror jeg nok ikke jeg er nei! Tenker å ta en cb senere, bare for å få avsluttet dette helt, med en klar og negativ cb...!

Annonse

Takk for svar!

Ja, syns bare det er rart siden jeg aldri har opplevd det fØr, og jeg har nok brukt over hundre slike tester i min tid. :P Men, gravid tror jeg nok ikke jeg er nei! Tenker å ta en cb senere, bare for å få avsluttet dette helt, med en klar og negativ cb...!

SkjØnner godt at du Ønsket at du var gravid :) Men men vi får ha bedre lykke neste gang ;) Har selv IKM om en uke, dukker ikke TR opp til da, så blir det billigtest på meg og :) :) Håper det klaffes for oss i denne måned her, siden vi har satt inn mye aksjer, sleit til og med ut min kjære, hehe....

Testene lyver nok ikke, men siden de ikke blir sterkere, som de normalt ville blitt dersom du (forsatt) var gravid, tror jeg du har hatt et lite napp.

Altså hatt et befruktet egg så kroppen begynte å produsere Hcg, men som ikke festet seg/sluttet og utvikle seg på et veldig tidlig stadie (altså før forventet mens)

Testene lyver nok ikke, men siden de ikke blir sterkere, som de normalt ville blitt dersom du (forsatt) var gravid, tror jeg du har hatt et lite napp.

Altså hatt et befruktet egg så kroppen begynte å produsere Hcg, men som ikke festet seg/sluttet og utvikle seg på et veldig tidlig stadie (altså før forventet mens)

Ja, det nevnte jeg også lenger opp, altså kjemisk graviditet. Derfor tester jeg ikke før på selve IKM dagen for å sikre på at kroppen min ikke finte meg ut ;)

Takk for svar!

SkjØnner godt at du Ønsket at du var gravid :) Men men vi får ha bedre lykke neste gang ;) Har selv IKM om en uke, dukker ikke TR opp til da, så blir det billigtest på meg og :) :) Håper det klaffes for oss i denne måned her, siden vi har satt inn mye aksjer, sleit til og med ut min kjære, hehe....

Morsmomt at du skriver store Øer, er det tilfeldig, eller var det fordi jeg gjorde det? Hoho. :)

Håper det klaffer for dere! :D

Annonse

Takk for svar! Tok ny test i morges, og den var helt hvit. Så da kan jeg jo ikke være gravid tenker jeg... Da skulle den jo heller vært tydeligere i dag!?
Morsmomt at du skriver store Øer, er det tilfeldig, eller var det fordi jeg gjorde det? Hoho. :) Håper det klaffer for dere! :D

Hehe, det var nok fordi du gjorde det fØrst, så fulgte det bare videre i tråden :)

Ja, håper også det klaffes for oss denne gangen her. Det hadde vært supert å få en sommerbaby. Jeg har IKM på sØndag. Dersom TR ikke dukker opp da, blir det også testing på meg. TØrr ikke lenger å gjØre det fØr IKM dagen pga man kan få falsk forhåpninger slik som du fikk oppleve seg i denne måned her mtp kjemisk graviditet.

Du får lykke til i neste måned :) Håper det klaffes for dere da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...