Gå til innhold

Dere som e i 3.tri eller har født

villmusa1

Anbefalte innlegg

Kossen har/hadde dere det på slutten av svangerskapet? Nå e eg 33+5 og syns det begynne å bli utrulig tungt. Vondt for å sove pga vondt å ligge, voldsomt med halsbrann, kløe og mye tett i nasa. E og vondt å sitte og stå for lenge. Føle eg klaga voldsomt nå men blei plutselig veldig tungt. Har hatt det sånn ei stund nå men mena det va i uke 28-30 at plagene forværra seg. Så lure litt på kossen dere andre har eller hadde det på slutten?

Nå virka det ikkje som eg har plass til noe særlig med mat i magen for begynne å gjøre veldig vondt i magen etter måltid og det vare ganske lenge..

E kjempetakknemlig for at eg e så heldig å venta 2 små gull, så ikkje ment som syting men e litt tungt for tiden ;) Lengta etter å få de ut <3 <3

Fortsetter under...

Jeg hadde det også tungt på slutten, vondt overalt! Barna mine vle.tatt med akutt KS uke 34 + 1, og når tv2 ble tatt ut tenkte jeg "wow, jeg kan puste!!" Hadde glemt hvordan det kjentes ut å puste uten to barn som klemte lungene flate;) men hadde jeg fått velge hadde jeg hatt vondt i tre uker til for barnas del (selv om alt gikk bra). Hold ut, og lykke til i innspurten! snart er de ute:):)

Kjenner meg godt igjen, synes de siste ukene var veldig tunge. Det blir nok dessverre ikke bedre før ungene kommer ut, men da er det glemt med set samme ;) bit tenna sammen og prøv så godt du kan å nyte den siste tiden før hele tiværelsen blir snudd på hodet. Ikke lenge igjen nå. Lykke til!

Klem

Tusen takk for svar :) "Godt" å høre at det e helt normalt å føle og å ha det sånn. Gleda meg ubeskrivelig mye til å få de 2 små nurka ut. Hørtes dramatisk ut Ver@ men godt å høre at alt gikk fint. Regna med huset blir snudd opp ned etter fødsel så skal forsøke å nyte tiden og kose ekstra masse med storebror på 4 år nå før gulla komme. Etterpå må han venne seg til å dele litt på oppmerksomheten, noe som kan bli en utfordring...

Du er ikke alene Villmusa. Jeg er 35 uker til onsdag og synes også det er blitt veldig tungt nå. Sover masse og er ekstremt trøtt. Kjennes ut som de detter ut hver gang jeg bøyer meg eller er på do. Ho ligger nemlig langt nedi bekkenet nå. Får panikkfølelse i kroppen for jeg føler ikke jeg får nok luft også er jeg så sinnsykt varm hele tida. Føler alt inni meg blir flatklemt av spark og mye baby. Har hatt et supert svangerskap så skal ikke klage og vi gleder oss til 2 på en gang, men nå skal det bli godt å bli ferdig. Håper likevel jeg klarer å komme til uke 37;-) Vi får lide sammen de siste ukene:-) Håper de går fort;-)

Takk for svar Pysekatten :-) I morra e eg 34 uke så snegla seg nå framover. Her og har trøttheten komt tilbake for fullt. Sikkert ikkje noen god følelse når ho ligge så langt nede :/ Den panikkfølelsen hørtes litt kjent ut.. har merka meg at av og til når eg e kjempetørst så feilberegna eg litt og tar gjerne en slurk mer enn eg egentlig klare og føle eg blir helt kvalt. Håpa det går fort nå framover ja :-) Godt å ha noen å snakke med som e eller har vært i samme situasjon :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...