Gå til innhold

Nå legge babyene på 6 måneder seg på kvelden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Før var det ingen soving etter kl 15-16 men då var han så trøtt allerede kl 18 og fikk liksom aldri tid til kveldsgrøten/flasken. Så nå har han som oftest en liten powernap på 30 min en gang mellom 16 og 17.

Annonse

Her varierer det mellom 19-20 enda,litt ettersom når hun sover på ettermiddagen! Håper å komme ned til 18.30-19 etterhvert..

Varierer mellom 18.00 og 19.30 alt ettersom når og hvor lenge siste dupp var. Jeg (ja, for det er visst blitt bare mitt ansvar..) prøver å sikte meg inn på å gå inn på soverommet 18.30, og for det meste legges han mellom 18.30 og 19.00.

Idag sovna hun under amming kl.19,men når jeg la henne over i senga,så våkna hun igjen og sovna ikke igjen før 20.30!!! Ble bare hyling,så sovna med puppen i munnen i dag og :P

Vår på 6mnd legge seg mellom 18.30 og 19.00. Sovne som regel mens han drikke siste flaska, evt bruke han ti min i vogga si på å sovne.

Siste duppen er som regel mellom 2 og 3.. Av og til tar han ein halvtime før fem og, men som regel ikkje..

Har lagt han kl. 19.00 hver eneste kveld siden han var ca. 5 1/2 mnd. Da får han sove til 17.15 om det er nødvendig med en sen dupp. Når rutinene i leggingen på kvelden var bra, så fikk vi rutiner på dagen også :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...