Gå til innhold

Kjenner dere liv hele dagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg er i uke 25 i morgen og har det litt på samme måten som deg. Kjenner liv på kvelden, noen ganger på morgenen og dagen. Men har skjønt at babyen sover stort sett på dagen, når vi er i bevegelse og våkner litt mer til liv på kvelden og gjerne på natten. Merker det også litt når jeg spiser. Har kjent liv midt på natten om jeg har våknet for å gå på toalettet. Kjenner ikke direkte spark enda, mer sammen følelse som fra starten, små fiskeha,er som beveger seg. Men det er kanskje fordi det enda er god plass.

Koselig :) Blir 27 i November :) venter mitt første barn i Januar, vet ikke kjønn før til fredagen :). Samboeren har en sønn som blir 2 i Mars fra før :) Lykke til vidre du også :)

Endret av snartmamma2013

Ikke hele dagen, for de sover jo inni der også!:)

Nå begynner babyen å bli som en "ferdig" baby, dvs at de har utviklet søvnmønster. Da er det ofte sånn at de vugges i søvn av våre bevegelser når vi rører på oss, mens de gjerne våkner til når vi er rolige.

Derfor er det veldig vanlig at det er litt rolig på dagtid når man holder påmed noe, mens de gjerne kan holde oss våkne på natta, og sprelle vilt når vi er i ro. :)

Annonse

Heh, jeg er der nå jeg da, pga bekkenet ;)

Men sist kom det rundt uke 30, da var rygg og bekken- og krampene i bena- så ille at jeg knapt sov et eneste minutt på natta. Og når man da endelig var så trøtt at man var i ferd med å sovne, så måtte man enten på do for å tisse, eller ble holdt våken av en sprellende liten tass inni der. :P

Gjest Mammantil2prinser

Heh, jeg er der nå jeg da, pga bekkenet ;)

Men sist kom det rundt uke 30, da var rygg og bekken- og krampene i bena- så ille at jeg knapt sov et eneste minutt på natta. Og når man da endelig var så trøtt at man var i ferd med å sovne, så måtte man enten på do for å tisse, eller ble holdt våken av en sprellende liten tass inni der. :P

Skriver under på denne! :o

Jeg kan ikke huske hva søvn er lenger, da bekkenet er helt totalt "ødelagt", halsbrannen fra h og krampene! Sliter så med å snu meg at en av de dusinvis av gangene jeg er på do i løpet av natta, starter med en 10min stress test for å komme seg ut av senga! Å ikke tisse på meg! :o

Pluss en/ei lita som er oppe 24/7, er aldri rolig i magen min. Og for ikke å glemme kynnerene å ryggkrampene :P

Oh I love beeing pregnant <3 (35uker)

Annonse

Titter innom fra 3. trimester:)

Kjente ikke liv hele dagen da jeg var i 20-ukene, jeg heller. Det kom mest på kvelden og morgenen, eller når jeg lå i badekar eller på solseng (var på ferie mange av ukene). Men ikke alle dager var like, altså! Babyen sparket imidlertid hver dag.

Fra jeg beveget meg over i 3.trimester har det endret seg til å bli mer jevnt fordelt utover hele dagen. Hun sover nok innimellom, men ikke mer enn en-to timer, så kjenner jeg bevegelse igjen. Alle dager er ikke helt like nå heller, men det er stort sett sånn det er nå.

Men våkner ikke av det om nettene, heldigvis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...