Lillepai85 Skrevet 20. oktober 2012 #1 Del Skrevet 20. oktober 2012 Hei jenter! Hvordan er det med dere som får sterke eggløsningssmerter og bruker eggløsningstester, får dere positiv test dagen før dere får smerter, samme dag eller dagen etter? Jeg er inne i 1pp og jeg trodde jeg skulle ha eggløsning ca forrige helg, kom litt eggløsningsslim da men ingen smerter og det pleier jeg som regel å ha. Har hatt eggløsningsslim i noen dager og vandig utflod og i går kom de sterke smertene (så sterke at jeg ikke klarer å sitte ). Testet med eggløsningstest i går og i dag som begge var negative. Har ikke testet noe med de før. Ikke enkelt dette når man skal planlegge!! Har ganske regelmessige sykluser (27,28 dager) med noen lengre (35 dager) innimellom. Vært gravid en gang før men det holdt med sengekos en gang så var det gjort! hehe! Merker jeg ikke helt liker denne planleggingen;) Blir litt altoppslukende. Vi har hatt sex ca annenhver dag siden 9.10, sist var nå 17.10 så typisk at jeg skulle få eggløsning i går, håper det holder med sex to dager før;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143982293-eggl%C3%B8sning-og-eggl%C3%B8sningssmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaDay Skrevet 20. oktober 2012 #2 Del Skrevet 20. oktober 2012 Jeg hadde EL-slim en fredag, lørdag og søndag. Smertene kom som værst på lørdag, hadde da også positiv EL-test. Positiv også på søndagen, mandagen begynte smertene å avta og testen var negativ. Regner EL til mandagen en gang Her hadde vi da sex lørdagen og mandagen, så her holdt det med to dager før Det sies jo at du er aller mest fruktbar to dager før EL Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143982293-eggl%C3%B8sning-og-eggl%C3%B8sningssmerter/#findComment-144653615 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡ Jersey ♡ Skrevet 20. oktober 2012 #3 Del Skrevet 20. oktober 2012 Hei jenter! Hvordan er det med dere som får sterke eggløsningssmerter og bruker eggløsningstester, får dere positiv test dagen før dere får smerter, samme dag eller dagen etter? Jeg er inne i 1pp og jeg trodde jeg skulle ha eggløsning ca forrige helg, kom litt eggløsningsslim da men ingen smerter og det pleier jeg som regel å ha. Har hatt eggløsningsslim i noen dager og vandig utflod og i går kom de sterke smertene (så sterke at jeg ikke klarer å sitte ). Testet med eggløsningstest i går og i dag som begge var negative. Har ikke testet noe med de før. Ikke enkelt dette når man skal planlegge!! Har ganske regelmessige sykluser (27,28 dager) med noen lengre (35 dager) innimellom. Vært gravid en gang før men det holdt med sengekos en gang så var det gjort! hehe! Merker jeg ikke helt liker denne planleggingen;) Blir litt altoppslukende. Vi har hatt sex ca annenhver dag siden 9.10, sist var nå 17.10 så typisk at jeg skulle få eggløsning i går, håper det holder med sex to dager før;) Hei jenter! Hvordan er det med dere som får sterke eggløsningssmerter og bruker eggløsningstester, får dere positiv test dagen før dere får smerter, samme dag eller dagen etter? Jeg er inne i 1pp og jeg trodde jeg skulle ha eggløsning ca forrige helg, kom litt eggløsningsslim da men ingen smerter og det pleier jeg som regel å ha. Har hatt eggløsningsslim i noen dager og vandig utflod og i går kom de sterke smertene (så sterke at jeg ikke klarer å sitte ). Testet med eggløsningstest i går og i dag som begge var negative. Har ikke testet noe med de før. Ikke enkelt dette når man skal planlegge!! Har ganske regelmessige sykluser (27,28 dager) med noen lengre (35 dager) innimellom. Vært gravid en gang før men det holdt med sengekos en gang så var det gjort! hehe! Merker jeg ikke helt liker denne planleggingen;) Blir litt altoppslukende. Vi har hatt sex ca annenhver dag siden 9.10, sist var nå 17.10 så typisk at jeg skulle få eggløsning i går, håper det holder med sex to dager før;) Enig med deg... Dette går vel kanskje bedre uten all planleggingen?? Jeg har sterke ELsmerter, og både denne og forrige måned hadde jeg bare negative tester. Da lurer jeg jo på om jeg i det hele tatt har EL? Har jeg vondt fordi egget ikke løsner eller noe sånt? Så imorgen skal jeg ta blodprøve på sykehuset. Dag 21 i syklusen kan man visst ta en blodprøve som gir svar på om man har EL eller ikke. Dersom denne blodprøven viser at jeg har hatt EL, gir jeg Clearblue sparken. Vært gravid 2 ganger før. Første gang, like lett som deg. 2 gang i 3 pp, da med positiv ELtest på dag 16(!) og jeg mener bestemt at jeg har EL på dag 13-14 hver mnd. Har syklus på 27-28 helt regelmessig. Ikke lett å bli klok! Legen min smilte pent og sa at disse testene gjerne kan spille oss et puss. Ikke kjøp nye, ha heller sex fra dag 9-10-14-15. Tilslutt sitter den...! Puh! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143982293-eggl%C3%B8sning-og-eggl%C3%B8sningssmerter/#findComment-144653969 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepai85 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 21. oktober 2012 Takk for svar jenter! hehe ja den planleggingen er ikke alltid like bra;) det beste er å bare å prøve så godt man kan å slappe av og la naturen gå sin gang. Men det er jammen meg ikke like lett alltid;) Jeg bare inne i første prøverunde så har ikke store forhåpninger om at det skal skje med en gang! Men kroppen tenker tydeligvis at "nå skal det bli barn her i gården men først må jeg tulle litt med syklusen" Håper at du kan gi clearblue sparken jerseygirl og at du har el som det synger;) Jeg forstår meg ikke helt på kroppen min, men får ta en test om 14 dager hvis ikke mensen skulle plutselig dukke opp! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143982293-eggl%C3%B8sning-og-eggl%C3%B8sningssmerter/#findComment-144655745 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå