Gå til innhold

Dere som er her inne, hvor i prosessen er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal starte snart, og ønsker gjerne noen i samme situasjon å snakke med. Om du har fått hjelp en stund, fortell gjerne litt om erfaringer og tips/råd for oss nybegynnere.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper å begynne med mitt 3 forsøk nå i november..!:) får svklaring rundt neste mens..

Bare send meg en melding om du vil prate å har spm så skal jeg svare rtter beste evne:)

Skrevet

Nettopp vært gjennom vår første runde med ICSI og går og venter på å se hvordan det har gått.

Alltid koselig med post fra dere kjekke damer;)

Skrevet

Hei.

Vi er på vårt fjerde forsøk..siden januar..

Første ble to av 17 egg befruktet..begge ble ødelagt av dårlig olje v st olavs... Så neste forsøk ble ett egg befruktet...kjemisk graviditet... tredje forsøk ble avbrutt da ingen av eggene ble befruktet:( og nå er jeg på 10ende dag m sprøyter... ultralyd mandag igjen....:(

Skrevet

Skal starte med 2 forsøk i November når mens kommer

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg ruger nå på 2 egg :) Dette er 4 forsøket med ivf og jeg holder til i Porsgrunn.

Har vært ufrivillig barnløs i 8 år og begynte med ivf for ca et år siden.

Har to SA bak meg og satser på å lykkes denne gangen!

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Er forresten snart 38 år så klokken tikker HØYT ;)

Skrevet

3.forsøk nå i nov. Hatt to ferskforsøk og to frys tilsammen, opplevd to kjemiske og en MA i 8.uke. Holdt på ett år m Ivf, før det et halvår m insemineringer og pergo-kurer. Prøvd selv siden høsten 09. Sønn fra før, født i 06.

Skrevet

Hei :) Akkurat rundt denne tiden for ett år siden begynte vi prosessen med assistert befruktning. Vi har det siste året hatt to avbrutte ferskforsøk pga overstimulering, et gjennomgått forsøk med overstimulering som endte negativt men som resulterte i fire egg på frys og et avbrutt frysforsøk siden jeg etter 12 dager på progynova hadde utviklet flere eggposer på over 16mm :/

Nå skal vi endelig igang igjen og prøver med Evorel plaster og håper vi får satt inn et eller to fryseegg :) Nå krysser vi alt vi har etter et helt år på hormoner her i huset :P

Skrevet

Hei dere!

Hi her.. Jeg vil si at jeg føler sånn med dere. Synes det er så leit at det skal være så vanskelig og sårt at det skal ta sånn tid å få barn. Man vet jo aldri hvor lang tid det tar, å etter å ha lest hvor dere er i prosessen, så tenker jeg at jeg får bare ta det som det kommer. Vi skal til utredning snart, har vært prøvere over et år.

ønsker dere alle fortsatt lykke til! :)

• 2 uker senere...
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Og jeg har blitt GRAVID!! :) ca 4+6 i dag!

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Hei dere!

Hi her.. Jeg vil si at jeg føler sånn med dere. Synes det er så leit at det skal være så vanskelig og sårt at det skal ta sånn tid å få barn. Man vet jo aldri hvor lang tid det tar, å etter å ha lest hvor dere er i prosessen, så tenker jeg at jeg får bare ta det som det kommer. Vi skal til utredning snart, har vært prøvere over et år.

ønsker dere alle fortsatt lykke til! :)

Jeg ønsker dere masse lykke til og håper dere lykkes snart! :)

Skrevet

Gratulerer så mye <3LYKKE<3 !!!!:) :) Du er heldig!!!! :D

Jeg gjennomførte egguttak i går, og skal sette inn igjen i morgen! Test 20.november :)

1. forsøket vårt forresten.

Ønsker alle sammen LYKKE TIL :)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Gratulerer så mye <3LYKKE<3 !!!! :) :) Du er heldig!!!! :D

Jeg gjennomførte egguttak i går, og skal sette inn igjen i morgen! Test 20.november :)

1. forsøket vårt forresten.

Ønsker alle sammen LYKKE TIL :)

Tusen takk! :)

Ja,jeg føler meg veldig heldig, og har jobbet hardt for dette ;)

Lykke til med egginnsetting i morgen og tvi tvi med testdagen når den kommer! :)

Skrevet

Tusen takk for det!:-) Nyt 9 herlige måneder:-):-)

Skrevet

Jeg skal starte med spray på mandag, og planlagt innsetting av gullegg nr 3 i des. Og jeg sier gullegg nr 3 da jeg har to flotte ivf-barn fra før.

Startet forsøk på å få barn i 2004 (hjelp, tiden flyr!). Fikk ei jente i 2007 og gutt i 2009. Så det er håp selv om man strever!'

Lykke til!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...