Gå til innhold

Flere som spiser mye?? Jeg spiser som en hest :) og er sluten hele tiden.

Anbefalte innlegg

Jeg er vanligvis veldig glad i mat :) men spiser mange ganger på dagen, både med frukt, middag, kveldsmat osv. Er ikke kvalm i det hele tatt, men kansje kvalmen kommer snart :o

Jer var slik i forigje sv.skap. Så er lit lei av å spise så mange ganger, gå på dp (tissing) så mange ganger samtidig være så dødstrøtt. Får aldri nok søv, ikke så lett å hvile når jeg har en skjønn god klump på 10 mnd.

Så lurer på om det er flere som spiser mye ??

Kan behovet for så mye spising være teng på at man venter tvillnger :P:o ??

Fortsetter under...

Hvor langt er du på vei? :)

Aner ikke om det kan være et tegn, men det er sikkert mange som opplever det samme, det å bli veldig sulten.

Jeg for min del er ikke veldig sulten (7+4). Spiser som normalt/mindre, siden jeg blir kvalm av å spise, og blir fort mett av en eller annen grunn. I det siste har jeg vært syk også.

Men mulig jeg blir mer sulten etterhvert ;) !

Jeg venter tvillinger og er i uke 21. Jeg er aldri sulten og har gått ned i vekt. Har ikke vært kvalm en dag. Men har vært veldig trett.

Tror ikke nøvendigvis at du venter tvillinger.

Svangerskap er forskjellig fra gang til gang og fra kvinne til kvinne. Så lenge du er i passe god form- nyt graviditeten :)

Heldigvis ikke denne gangen, men hadde det sånn sist. Måtte gå rundt med matpakke om jeg skulle ut av huset noen timer. Jeg har en del ekstra kilo som ikke er borte etter forrige svangerskap/ammeperiode så jeg er sjeleglad for at det ikke er som sist (ialle fall ikke enda).

Det er jo lov å spise litt ekstra - og for meg var dette spesielt i 1 tri. Det gikk over i 2.tri. Så lenge du er normalvektig og spiser sunt tror jeg ikke du trenger bekymre deg :-)

Jeg har vært konstant sulten fra ca uke 6, og jeg er kun gravid med en. Må spise ca annen hver time. Blir også uvel hvis jeg ikke får i meg mat. Men tror kanskje det hat blitt litt bedre nå. Er nå 11+2.

Jeg er vanligvis en småspist person, og har alltid slitt med at jeg aldri blir skikkelig sulten, selv etter maaaange timer uten mat.

Men etter at jeg fikk positiv test så våkner jeg ihjelsulten. Skjelver og er småkvalm fordi meg bare Må ha mat, med en gang!

Og det har jeg aldri, aldri opplevd før :)

Det går heller ikke mange timene før jeg blir skikkelig rumle-i-magen-sulten igjen heller, så dette er en veldig ny opplevelse for meg :)

Så ja, du er ikke alene ;) Og jeg venter nok bare en, skulle jeg tro :)

Annonse

Åjada.....mat er en glede!!! Og en forbannelse......vet aldri om det er magesyre eller om jeg er sulten eller bare fysen. Men har nÅ lagt pÅ meg 4 kg pÅ rompe og lÅr sÅ har en fin tønnefasong nÅ.

Er 12 uker i dag, sÅ hÅper det bremser seg litt.

6+5 idag, og sulten HELE tiden. Er jo helt slitsomt.. spiser middag, og rett etterpå er jeg like sulten som om jeg ikke skulle spist på 10 timer.. :P Blir spennende å se hvor lenge det fortsetter sånn :P

samme her. er 8+6 i dag, og har spist som en hest de siste to ukene. Hvis jeg ikke spiser hver 1 1/2 time blir jeg superkvalm. Siter litt med å finne på ting og spise for det er ikke mye som frister når jeg er kvalm hele tiden. Venninna mi hadde det helt likt, men det gikk over for henne rundt 12 uker. Så jeg håper inderlig det gjør det til meg og :)

Annonse

Gjest Baby birds

Jeg synes maten smaker bare såå godt for tiden. Er også sulten hele tiden. Føler meg helt tom i magen. Er i uke 10 nå. Med de to andre barna var jeg veldig kvalm og kastet opp til jeg var 5 måneder på vei. Denne gangen er jeg ikke så kvalm. Lurer også på om jeg venter tvillinger. En jeg kjenner hadde lagt på seg 14 kg når hun var fire måneder på vei. UL viste tvillinger!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...