Gå til innhold

ble akkurat ferdig med å vaske kjøkkenet :)

Anbefalte innlegg

får jo ikke sove, så plutselig etter å ha surfet alle kanalene og funnet ut at det ikke er noe på tv så startet jeg på kjøkkenet.

hadde støvsugd også om det ikke hadde vært for lyden. vil ikke vekke hele nabolaget. :P

ps. har aldri i mitt liv rydda og vaska så sent. merkelig hva graviditet gjør med oss.

Fortsetter under...

Hehe ja er det ikke merkelig ;) Du vil vel sikkert ha det i orden til babyen kommer, og det er jo egentlig ganske fornuftig :)

Hvis du kjeder deg mer så kan du komme hjem til meg å vaske litt for vi skal ha visning på huset i morgen og alt må skinne.....puh.....

Heldigvis skal gubben støvsuge hele huset og hjelpe meg.

Jeg sliter også med søvnen nå,SUKK! Er bare 30+2,så jeg har mange søvnløse netter foran meg.Sovner stort sett kl 23.30 og våkner rundt 02-03 tiden.Så da ser jeg på tv.Har aldri i mitt liv sett så mye tv. Har hatt mindre prosjekter på gang,har fått ryddet i skuffer og skap.Og faktisk ommøblert stua,men da kunne jeg nesten ikke gå neste dag!!!Ble litt voldsomt kan du si. Så ja,vi "bygger vel reir"........

Hehe ja er det ikke merkelig ;) Du vil vel sikkert ha det i orden til babyen kommer, og det er jo egentlig ganske fornuftig :)

Hvis du kjeder deg mer så kan du komme hjem til meg å vaske litt for vi skal ha visning på huset i morgen og alt må skinne.....puh.....

Heldigvis skal gubben støvsuge hele huset og hjelpe meg.

hahahaha... :P det kommer vel til det også snart.. ringer på til naboen og lurer på om det finns noe jeg kan vaske... hahaha

idag har jeg ikke gjort på noe da... våknet kl 3 og var våken til 6 og deretter sov til 10. herregud..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...