Gå til innhold

8 dager siden ikm, negativ test, fortsatt håp?

Anbefalte innlegg

Snart 2 år siden jeg fødte min første, så er litt ute av dette med ikm og sånt. Har symptomer, men har tatt to tester som begge var negative (siste var på onsdag som var 8 dager etter ikm) - bør jeg bare gi opp håpet, eller kan det fortsatt skje noe??

Er skikkelig rådvill, skal i 30års-lag i morgen og vet ikke om jeg skal tørre å ta meg et glass vin, og ønsker heller ikke at det skal bli diskusjoner om noen reagerer på at jeg ikke drikker.

Fortsetter under...

Samme her. eller, jeg er 4 dager etter ikm. Med datteren min fikk jeg ikke positiv test før jeg var 8 uker på vei... håper jeg er gravid denne gang også... men kjedelig å lure så lenge. Er jeg ikke gravid, så vil jeg heller ha mensen!

Lykkeliten 90 Sommerbaby?: Det er betryggende å høre at det finnes flere som har gått langt over IKM uten å få positiv test, men som allikevel har hatt et normalt (?) svangeskap :) Jeg begynner å bli bekymret for at det er noe galt (type svangerskap utenfor livomern) siden hcg ikke stiger hos meg... for er ganske sikker på at jeg er gravid slik som kroppen min oppfører seg! Prøver å tenke som så at bestemoren min sikkert hadde det slik som meg da hun gikk gravid. Hun måtte vel bare stole på kroppen sin (siden det ikke var vanlig/fantes graviditetstester da), og det er det jeg skal prøve å gjøre ;)

Annonse

hvordan går det? Testet? uff, svangerskap utenfor livmor håper jeg virkelig ikke vi har! har etter å ha lest litt, forstått at det ikke er alle som tester positivt før i uke 6-7. det står tilogmed på barnimagen "uke til uke". så det var jo betryggende! Var jo slik sist, så håper det er slik nå også. Føler meg liksom så gravid=)

"Feirer" seks uker uten mens idag :P Har ikke sløst vekk flere tester siden sist, blir så skuffa! Lykkeliten 90 Sommerbaby?: Nei, jeg håper da ingen av oss har det. Typisk meg å overbekymre meg..! Men tror ingen av oss burde vente for mange uker etter forventa mens med å kontakte gynekolog sånn i tilfelle bare ;) I uke 7 kan man se fosteret ganske bra tror jeg jeg leste ett sted. Jeg kjenner at jeg bare vil vite enten eller nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...