Gå til innhold

Flere i samme båt?

Anbefalte innlegg

Går fortsatt rundt og venter på mensen etter fødsel. Lille blir 1 år i november. Ammer morgen og kveld- sluttet med nattamming for ca 2 mnd siden. Hadde håpet mensen skulle komme tilbake når jeg slutta å amme om natta. Men den lar vist vente på seg. ønsket om et barn til er så sterkt at jeg suger til meg alt av gravide og nyfødt "ting" jeg møter på. Det er slitsomt. Det er som om det er en stor klump i magen og skuffelsen er like stor hver gang en test er negativ. Prøver å la være å tenke så mye på det- vi er jo tross alt veldig heldige som alt har en liten baby som ikke har rundet året helt enda en gang. Og det er jeg- veldig takknemmelig. Men ønsket om en til er så stort. Får ofte for meg at Nå er jeg gravid. "Føler" på symptomer og blir veldig jaktbevist. Som i dag og i går kveld da jeg ble småkvalm av helt vanlig matlukt. Ligger nå og kjenner på lukta av dip og føler jeg får en trang til å kaste opp. Men testen viser som sakt negativt :P Huff. Det er ikke lett :P

Flere som går rundt og venter sånt? Følte bare for å lette litt på trykket. Har ingen andre å snakke om det med da mine venner bare rister på hodet og sier vi er gal som ønsker så tette. Og jeg tror mann min begynner å blir veldig lei maset mitt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143982116-flere-i-samme-b%C3%A5t/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Er i samme båt jeg, litt annerledes men likevel. Hadde min andre SA midt i september, og venter og venter på den der mensen, sånn at vi får kommet i gang med prøvingen igjen! Har en gutt på tre fra før,men drømmer også så veldig om en liten til:)

Kjempevanskelig når testen viser negativ, siden mens ikke har kommet enda har jeg liksom et lite håp om at vi ikke trengte å vente så lenge før vi fikk en liten spire igjen;)

Får satse på at den kommer snart så vi får stilt oss inn med prøving mot eggløsning:)

Hei:) Er i samme båt jeg, litt annerledes men likevel. Hadde min andre SA midt i september, og venter og venter på den der mensen, sånn at vi får kommet i gang med prØvingen igjen! Har en gutt på tre fra fØr,men drØmmer også så veldig om en liten til:)

Kjempevanskelig når testen viser negativ, siden mens ikke har kommet enda har jeg liksom et lite håp om at vi ikke trengte å vente så lenge fØr vi fikk en liten spire igjen;)

Får satse på at den kommer snart så vi får stilt oss inn med prØving mot egglØsning:)

Hvordan går det med deg? Her går jeg fortsatt og venter.. Gikk så fort sist så jeg trodde liksom at det skulle gå av seg selv denne gangen og :P Men det lar vist vente på seg.

Venter og venter her også, trodde jo den skulle kommet for et par uker siden jeg. Tok en g test og EL test, EL test var positiv i noen dager så jeg er kanskje begynt i en ny syklus nå i alle fall;) g test var negativ. Er så kjedelig å vente!

Håper jo kanskje vi traff på EL nå, og at noe fester seg, men prøver å forberede meg på TR så jeg ikke blir så skuffa.

Håper vi slipper å få noe TR vi da, at det bare klaffer før det kommer så langt;)

Syns du det er vanskelig å la være å teste? Bruker en haug av disse billigtestene nå, klarer liksom ikke slutte å tenke på om det skjer noe:s

Venter og venter her også, trodde jo den skulle kommet for et par uker siden jeg. Tok en g test og EL test, EL test var positiv i noen dager så jeg er kanskje begynt i en ny syklus nå i alle fall;) g test var negativ. Er så kjedelig å vente!

Håper jo kanskje vi traff på EL nå, og at noe fester seg, men prØver å forberede meg på TR så jeg ikke blir så skuffa.

Håper vi slipper å få noe TR vi da, at det bare klaffer fØr det kommer så langt;)

Syns du det er vanskelig å la være å teste? Bruker en haug av disse billigtestene nå, klarer liksom ikke slutte å tenke på om det skjer noe:s

Har i grunn psyket meg så langt ned at jeg bare går å håper på TR om dagene, slik at jeg får et utgangspunkt. Trodde jo at den skulle komme når jeg slutta å amme på natt og dagtid. Slutter helt etter jul om ingenting skjer, i håp om at det skjer noe da :)

Håper det har klaffet for dere nå! :D xxx

Jeg syns det er veldig vanskelig å la være å teste. Må sjekke for sikkerhetskyld. Blir like skuffa hver gang, selv om jeg egentlig forventet negativ test. Så det går en del av disse billigtestene her og, og nå er det snart på tide å få bestilt noen flere!!

Huff ja er vanskelig dette, man håper og tror, tester og blir skuffa:s Må jo handle nye allerede:p Meen, en dag klaffer det jo får vi satse på;) Hvis el testene stemmer, så skal jeg vel ha mensen om kanskje 10 dager, noe sånt? Huff får bare stålsette meg for det altså! Har du tatt noen EL tester for å kunne prøve å legge inn aksjer da?

Blir spennende fremover nå da, og se hva som skjer!!:D Håper det klaffer for dere også, er så tungt å gå å vente og vente:) Krysser fingrene:)

Annonse

Det gjør nok det :)

Har ikke tatt noen EL tester. Tenker at det er unødvendig når jeg ikke har fått tilbake mensen enda. Da blir det liksom til at jeg bare tester i vildensky. Men kommer til å gjøre det når første mens har dukket opp ;D

Drømte at jeg fikk positiv test her en dag, gikk hele dagen å nærmest trodde jeg var gravid :P Den var bare sååå ekte. Hehe. Snakk om å bli smågal av hele greia da :P

Nei det er sant, det blir nok bare mer stress med all denne testingen, er skikkelig testoman jeg, sikkert ike det lureste:p

Ååh det hørtes ut som en herlig drøm!;) Hihi da er du bra klar for det mentalt i alle fall!;))

Nå skjønner jeg ikke helt hva som skjer her, trodde jeg fikk mens på mandag, kom såvidt det var noe to ganger i løpet av dagen så jeg var helt innstilt på det, men det stoppet helt opp:s Håper egentlig det bare kommer for fullt, får jo bare falske forhåpninger:/

Heheh, testoman her og, men må prøve å begrense det liiiitt ;)

Oi oi, spennende da. KAAAAN jo være en festeblødning!?!? Krysser fingrene for deg. Men denne kroppen er ikke alltid like lett å forstå seg på.. Har dei siste kveldene hatt noen sinnsyke smerter i nedre rygg og mage. Tenker kanskje det er eggløsningssmerter. Men har ikke hatt vondt før jeg ble gravid, så kjenner ikke til smerten. Men jeg er googlekjærring- så har jo selvsakt googla det :P Men er litt rart at det bare kommer på kvelden da.. I såfall så la vi vertfall inn aksjer på kanskje rett tid da, så da får vi krysse litt fingrer her og :)

Oi ja det kan høres ut som EL smerter! Så spennende! Når er det de sier man kan teste etter EL da? Tolv dager kanskje? Håper og krysser:D

Ja det hadde vært no med festeblødninger!:D testa neg i går, men aner jo ikke hvilken syklus jeg har når jeg ikke har hatt mensen enda. Må bare prøve å la vær å teste en stund til. Enten så kommer jo mensen eller ikke. Men håper jo ikke det da:p

Stemte nok at det var EL smerter :) Negativ test på tirsdag og onsdag kom mensen. Så da er vertfall kroppen på vei tilbake etter amming :) Jehuuuu!!! Da blir det å kjøpe inn EL tester og :P *ler*

Håper og håper ikke den kommer hos deg da :P Hehe, vanskelig å vite hva man skal håpe på. Greit å komme igang igjen, samtidig som det er like greit at det bare er et lite bøllefrø der :)

Så bra! :D Åå det blir så spennende å se nå fremover hvordan det går med deg!

Da kommer vi jo litt likt vi da, fikk mens idag usj og æsj. Litt sur og trist, men også glad for at nå vet jeg hvor jeg står da. Så blir det Eltesting og prøving her også;)) Kjenner at jeg iallfall slapper litt mer av nå:)

• 4 uker senere...

Annonse

Hei!

Uff så kjedelig, det er alltid like trist når det ikke blir som man håper på:/ Men da blir det nyttårsspire ja!:D

Jo her kjenner jeg at det begynner å stresse meg veldig hele prøvingen:s tror jeg er sltfor fokusert, og har litt for mange lykkelig gravide rundt meg for tida.. TR er datert til 15 des.,så håper jo det ikke kommer. Prøver å la være og teste til over helga,men er forferdelig vanskelig, klarer ikke tenke på annet nå.

Men nå skal jeg være positiv, kose meg med jul og min skjønne gutt, og prøve å glemme prøvingen:p

Håper det går vår vei neste pp da! Og at kroppen din bare trengte litt ekstra tid for å rette opp syklusen:)

Stor juleklem til deg:)

Åååh, så spennende :D Jeg skal krysse fingrene for deg, så får du oppdatere :) Kose deg med juleforberedelser og lillegutt, prøv å legg det litt til side. Kjenner meg igjen at jeg blir litt opphengt. Har heldigvis ikke noen veldig nære gravide nå, men bestevenninna mi er begynt som prøver, så dette er spennende :D

Stor juleklem tilbake til deg :)

Det ble denne gangen! Bankibordet! Fikk svak strek på billigtest idag, og 1-2 uker på cb! Er så kjempe glad,men kjenner at jeg er også livredd for at det skal gå galt igjen. Men skal prøve å være positiv, også får vi håpe det blir en lillebror/søster til gutten vår på sensommeren.

Nå sender jeg masse lykkeønskinger til deg, og håper på at det blir en liten nyttårsspire på dere:))

Ha en flott jul:) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...