Gå til innhold

Er det mange i 30-åra her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er snart 32, og har ei lita jente på 1 år og 9 mnd. Nr 2 er hjertelig velkommen når som helst! :)

Jeg er 32 jeg også... har en 4 åring, en engel og har såvidt begynt å leke med tanken om et nytt vidunder...

Mange av oss i tråden "oss over 30". Velkommen skal dere være :)

Jeg ble litt skremt av den tråden... siden det var så mange svar, og allerede fra starten av tråden virker det som at alle kjenner hverandre?? Blir mange sider å lese for å komme ajour...? he he... Tusen takk for invitasjonen...drister meg kanskje inn etterhvert?!

Annonse

Annonse

Jeg er 30 år, og har to små på 2,5 og 1 år. Etter jul en gang er vi igang med prøving på tredjemann. Vil vente litt, slik at det blir 2 år mellom minste og babyen. Noen andre som drøyer prøvinga litt?E

Jeg! Har på 3 år og 1 år. Tenker å ha ettåringen hjemme til neste høst. Så planlegger å starte prøvinga om en md. Da blir det barn fra august og utover!

Er 31 og har ingen fra før.. Er i 3. PP nå, og satser på at det klaffer denne runden! ;) fint å få før barnehagefrist å sånn.. Men om det ikke funker denne runden så stopper vi ikke å prøve allikevel..! Gleder meg til å lære hva en graviditet innebærer! Er spent på alt fra prøvingen til hva som venter oss om vi lykkes! :)

Gjest To tette❤

Jeg er 30 år, og har to små på 2,5 og 1 år. Etter jul en gang er vi igang med prøving på tredjemann. Vil vente litt, slik at det blir 2 år mellom minste og babyen. Noen andre som drøyer prøvinga litt?E

Jeg! Har på 3 år og 1 år. Tenker å ha ettåringen hjemme til neste høst. Så planlegger å starte prøvinga om en md. Da blir det barn fra august og utover!

Høres lurt ut:) Vi har fått bhg-plass fra 1. mars neste år, så jeg vil gjerne at minste skal ha begynt før jeg blir gravid igjen. Hadde hyperemesis i første svangerskap og var ganske dårlig i forrige også, så vet av erfaring at det er tungt å være alene med en liten en når mannen er på jobb. ikke det at jeg regner med full klaff 1. pp, men man kan jo aldri vite. Gleder meg hvertfall til å starte prøvinga på nr. 3:)

Høres lurt ut:) Vi har fått bhg-plass fra 1. mars neste år, så jeg vil gjerne at minste skal ha begynt før jeg blir gravid igjen. Hadde hyperemesis i første svangerskap og var ganske dårlig i forrige også, så vet av erfaring at det er tungt å være alene med en liten en når mannen er på jobb. ikke det at jeg regner med full klaff 1. pp, men man kan jo aldri vite. Gleder meg hvertfall til å starte prøvinga på nr. 3:)

Jeg har bekken problem enda, ett år etter fødsel, så kan bli ganske tungt. Men vi vil gjerne ha de tette! :) men blir jeg gravid på denne syklusen blir det termin i juli. Det tror jeg blir bare stress!! Har ventet noen md nå, og må nok vente en md til. Sept, okt hadde kanskje vært det beste. Men tørr ikke vente så lenge med å prøve. Så prøver på august barn :) Er redd det ikke går. Men første ble til med et uhell i svingen, og nr to satt på 2 pp. Så vil jo tro det går relativt raskt å bli gravid.. Håper iallefall det :)

(har sikkert sett deg før, siden du og har ettåring! Mi blei 1 år nå i okt! Jeg har to år mellom mine, og synes det er perfekt forskjell:)

Gjest To tette❤

Jeg har bekken problem enda, ett år etter fødsel, så kan bli ganske tungt. Men vi vil gjerne ha de tette! :) men blir jeg gravid på denne syklusen blir det termin i juli. Det tror jeg blir bare stress!! Har ventet noen md nå, og må nok vente en md til. Sept, okt hadde kanskje vært det beste. Men tørr ikke vente så lenge med å prøve. Så prøver på august barn :) Er redd det ikke går. Men første ble til med et uhell i svingen, og nr to satt på 2 pp. Så vil jo tro det går relativt raskt å bli gravid.. Håper iallefall det :)

(har sikkert sett deg før, siden du og har ettåring! Mi blei 1 år nå i okt! Jeg har to år mellom mine, og synes det er perfekt forskjell:)

Du skal se du blir gravid neste måned du! ;) Vi har har også vært heldige og blitt gravide raskt, så regner nesten med (skummelt nok) at det ikke skal ta lange tida neste gang heller. Vi har 1 år og 5 mnd mellom våre, og ser allerede nå hvor nært knyttet de har blitt. Så sånn sett kunne vi egentlig bare ha hoppet i det, men all den spyinga fra begge svangerskapene, setter en liiiiten brems på det. :)

Minste min blir 1. år neste måned, og jeg var veldig lite her forrige gang pga kvalmen. Men håper det blir bedre denne gangen:)

Jeg er skremmende nok blitt 35 ;) Er i gang med prøving på nr 1. Vi hadde er SA i begynnelsen av august, men satser på at kroppen snart er venner med meg igjen, så vi kan komme igang med seriøse forsøk.

Skremmende nok? Nei nå må du gi deg... Du er unge leeeenge ennå, mtp graviditeter... Det er jo trenden det: å starte sent!

SA er jo ikke så stas, men ganske vanlig har jeg hørt. Selv har jeg en senabort (som de kaller det)...det vil si fødsel i uke 19... Dette skjedde for snart 2 år siden, så du kan si det tok veldig lang tid for kroppen min å komme til dette stedet igjen - å ville prøve på nytt!

Håper formen din er på vei, og at du går på med friskt mot!!!! Lykke til!!

Takk for koselig svar. Hodet er klar for å prøve igjen, men kroppen bruker litt tid på å stabilisere seg. Jeg var 10+5 ved SA, og måtte ha medisinskabort for å få ut alt... Og etter 2 mnd venter jeg på å få en normal syklus... Nok detaljer, vi kommet til å få det til... Og det snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...