Gå til innhold

Åh herregud!! Ser jeg i syner?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ser streker på begge jeg:) Men jeg og hadde to slike, 2 dager før mensen kom...

Akkurat det jeg selv frykter ... Hoff..

Beklager det var ikke meningen å ta piffen ut av det. Poenget mitt som jeg ser ikke kom fram er at de billigtestene er litt skumle. Har du ikke en CB eller en annen stav du kan ta. De er litt tryggere. Jeg håper jo og tror jo at dine streker er ekte bollestreker:)

ca. 11DPO bare..

Så mye som kan skje enda.. men fy fa*n jeg håper at spiren klorer seg virkelig fast..

Jeg har egentlig håpet at det ikke ble noe graviditet nå siden vi la prøvingen på is tidligere denne mnd.. men nå så rinner tårene i lykkefølelse.

Ser streker på begge jeg:) Men jeg og hadde to slike, 2 dager før mensen kom...

Akkurat det jeg selv frykter ... Hoff..

Beklager det var ikke meningen å ta piffen ut av det. Poenget mitt som jeg ser ikke kom fram er at de billigtestene er litt skumle. Har du ikke en CB eller en annen stav du kan ta. De er litt tryggere. Jeg håper jo og tror jo at dine streker er ekte bollestreker:)

Har dessverre ikke det! Men det blir å løpe på apoteket i morgen - hamre på døra før kl 10.00 :P

Det går fint! Jeg har jo opplevd SA hver eneste gang så er naturlig pessimist egentlig.. meeeen håper denne gangen, at TR har dratt på jorden rundt seiling... :P

Annonse

Vil bare si at jeg har god erfaring med billigstrimler,-bedre en CB faktisk(som jeg har opplevd en slags strek på uten å være gravid et par ganger). At det noen ganger ender opp som en kjemisk, har jo ikke noe med testen å gjøre. Det er jo det en risikerer når en tester veldig tidlig. Jeg har fått slik strek på samme tid som deg ved 2 graviditeter, og begge har blitt baby:)

Gratulerer!!

Unner deg det virkelig!!! Blir så glad når de som har strevd en stund endelig får det til! Meg er det jo egentlig ikke noe synd i hvis jeg skulle få negativ test denne gangen, da jeg allerede har to nydelige barn, men det er rart med det - man håper jo veldig likevel.

Spent på å høre hva som blir resultatet ditt i dag da!!

Tusen tusen takk jenter for alle gratulasjoner og lykkeønskninger!

Uheldigvis to dager til IKM, så det kan jo fortsatt skje noe negativt.. men prøver virkelig å være positiv denne gangen!

Klarte ikke dy meg i morges når samboen gikk av nattskift og ringte for å si god morgen; "Gjett hvem som er blitt på tjukka?!" og trøttingen lurte på om jeg synes han hadde blitt tjukk :D før det gikk opp for han at jeg mest sannsynlig var gravid(hadde ikke testet enda med CB) og han ble heldigvis kjempe glad :)

Unner deg det virkelig!!! Blir så glad når de som har strevd en stund endelig får det til! Meg er det jo egentlig ikke noe synd i hvis jeg skulle få negativ test denne gangen, da jeg allerede har to nydelige barn, men det er rart med det - man håper jo veldig likevel.

Spent på å høre hva som blir resultatet ditt i dag da!!

Jeg skjønner godt at du blir jo skuffet om du skulle få negativ test, uansett om du har barn i fra før! Det er jo noe med det å føle at "noen" mangler i familien.

Jeg kunne jo vært fornøyd med å bare ha en stesønn, men for både meg og samboeren så føler vi jo at det mangler "noen" før vi føler at vi er komplett som familie :)

Så jeg krysser fingrene for at det blir en positiv test på deg også! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...