Gå til innhold

Hostesaft og grapefrukt juice

Anbefalte innlegg

Vil bare si at dette funket for oss:) vi har prøvd noen måneder og hver måned har jeg testet og hatt symptomer, men den ene hvite testen etter den andre.. Så i september var jeg kjempe forkjølet og drakk derfor hostesaft i ca 1 uke. I tillegg drakk jeg grpefruktjuice til frokost. Ikke noe el. Testing, ikke noe forum ikke noe symtomer verken for el. Eller graviditet. Men jaggu er ikke 6 positive tester.. Så det er vert forsøket for de som ikke har prøvd:) ps. Grapefrukt juicen blir. Ikke så ille etter et par dager:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143982054-hostesaft-og-grapefrukt-juice/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville bare henge meg på her, 5pp med bare negative tester. 6pp tok jeg solvipect og da satt spiren :)

Men det kan jo bare være for at statistisk sett så var det deres tur etter 5 bomforsøk...

Utrolig hvor lett drar rare slutninger av hva som virker.

Litt i kategorien: Så rart, nøklene var på det SISTE stedet jeg lette... bombe...

Ja så klart kan det være mange grunner til at det satt denne gangen, men ville vare dele historien :) selv om det er påfallende, kam det heller ikke utelukkes at det var nettopp dette som var utslaget :) verken for troende eller skeptikere!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...