Gå til innhold

Deres erfaring, progesteron støtte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har kun brukt crinone... både blitt gravid, og ikke blitt gravid...

de sier vel at crinone er litt gameldags.. men riksen f.eks sverger kun til crinone... hausken til lutinus tror jeg... vet ikke hvorfor det er slik... men stol på klinikken.. de gjør jo det de ha best erfaring med...

På ul hos st.olavs leste jeg en lapp på veggen til legen der at på partallsuker skal det gis lutinus og oddetallsuker crinone. Men om dei praktiserte det, aner jeg ikke. Jeg vil nok tro at dem har forska på at dei alle virker.

Annonse

Brukte crinone flere ganger, ble suuuupersår av den, slik at tårene pressa når det ble satt inn. Og ble ikle gravid noen av crinone-gangene. Brukte Lutinus og plagdes med at det kom ut masse flytende rester, måtte gå med bind i to uker og endte med soppinfeksjon, au!! Ble ikke gravid. Fikk da gå på utrogestan i stedet, gikk uten underlivsplager og gravid ble jeg til og med! :)

• 1 måned senere...
Gjest Trulte med to små

Jeg har i alle forsøkene brukt Lutinus og ble gravid på 4 ivf forsøket.

Jeg syns det er helt ok å bruke Lutinud, men må alltid gå med truseinnlegg da det kommer noe ut igjen.

Synd det er litt tungvint å ta dette tre ganger pr dag, men det er jo verdt det.

Har hatt noen småblødninger og lurer på om det kommer av Lutinusen og såre slimhinner, men vet ikke..

Merket jeg fikk såre bryst, men det var nok det eneste også, så alt i alt er jeg fornøyd.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...