Gå til innhold

Hvordan er de første riene før fødsel er i gang?

Anbefalte innlegg

Er de svake murringer eller går det rett på AU dette er rier...? Hatt noen skikkelige tak i ryggen 3 ganger Iløpet av halvannen time, men magen var ikke noe spesielt stram..den er bare kynner stram..og vet jo at magen skal være hard ved rier....sikkert veldig variabelt hvordan det starter for folk....og jeg er kun 36+4 så oddsen for at det er rier er lav, bare ikke kjent sånn i ryggen før, men for alt jeg vet kan det være modning og? Er 2 gangs men KS første gang uten rier...hatt og stikkinger og Vondt nede v trusekanten i dag, men snuppa er på tvers så ikke noe hode som kan forårsake disse vondter. Vel, dere som har født før, hvordan startet riene??

Endret av lillebie på`n igjen

Fortsetter under...

Hos meg var det ikke vondt i starten.... Men skjønte det var rier fordi de kom med jevne mellomrom... Hadde det sånn et par timer før jeg ringte sykehuset.... Murret skikkelig i natt, så ventet egentlig på at noe skulle skje, men roet seg igjen idag, så fortsatt ikke baby:-)

Hos meg har det startet med vonde kynnere,som kommer regelmessig,og jeg har hatt problemer med å gå når de holder på. Begge gangene har jeg startet med rier om natta,så når jeg våknet av de har det ikke vært tvil,men pga av de regelmessige kynnerne så har jeg skjønt at det har vært igang før jeg har lagt meg. Med første gikk slimproppen noen dager før,mens med nr to gikk den på natta når riene var begynt. Lurer veldig på om det blir likt denne gang, har hatt ubehagelige kynnere i noen dager allerede,og er bare 35+3, men nr tre pleier jo å være en luring,så skal vell gå slik noen uker ;-)

Annonse

Definitivt ikke rier her for det stoppet etter noen timer.....og nå kommer det bare vondter nå og da...men kroppen jobber hvertfall mot termin og det er jo bare positivt :D

Eg hadde kynnere som tok litt tak i ryggen. Eg kjørte til føden for å være heilt sikker på at det ikkje var fødsel på gang, og hadde 8cm!:P

dæven :) vært en gang på føden for noen uker siden med vonde kynnere hvert 7 min....var ingen tegn til modenhet ...så venter at det må gjøre MYE vondere med ekte rier..mem det kan være veldig inviduelt tydeligvis :) ikke noe regelmessig her nå i det hele tatt så er sikkert bare små korte "modningstak" eller noe:)

Eg hadde kynnere som tok litt tak i ryggen. Eg kjørte til føden for å være heilt sikker på at det ikkje var fødsel på gang, og hadde 8cm!:P

dæven :) vært en gang på føden for noen uker siden med vonde kynnere hvert 7 min....var ingen tegn til modenhet ...så venter at det må gjøre MYE vondere med ekte rier..mem det kan være veldig inviduelt tydeligvis :) ikke noe regelmessig her nå i det hele tatt så er sikkert bare små korte "modningstak" eller noe:)

Eg var på kontroll sist torsdag og var ikkje moden. Da skjedde MASSE på 1 uke. Mistenker at ein god omgang med mannen gjorde underverker!;)

Eg var på kontroll sist torsdag og var ikkje moden. Da skjedde MASSE på 1 uke. Mistenker at ein god omgang med mannen gjorde underverker!;)

jeg er gift med ei dame så uansett hvor mye sengekos det ville blitt så er det ingen sperm som kan hjelpe til ha ha :)

Lykke til! Håper dere har bebisen snart. Husker deg forresten fra ass.befruktning i vinter/vår. :-)

takk for det:) ja husker deg og :) har du lenge igjen?

Annonse

Jeg er nok bare her og sniktitter!! :-) Artig å lese om dere gravide. Håper d blir min tur etterhvert.

Hadde to neg fryseforsøk i feb og mars. Hatt pause siden da. Skal i gang m spray og sprøyter i nov og forhåpentligvis innsetting i des. :-)

Jeg er nok bare her og sniktitter!! :-) Artig å lese om dere gravide. Håper d blir min tur etterhvert.

Hadde to neg fryseforsøk i feb og mars. Hatt pause siden da. Skal i gang m spray og sprøyter i nov og forhåpentligvis innsetting i des. :-)

ah var sikker på du bar gravid jeg nå:) blir spennende tid fremover for deg nå da ;) bare å ikke gi opp , vi måtte ha noem runder for å bli gravide første gangen, var innom overstimulering, avbrutt forsøk og aldri egg på frys før det klaffet....og mår vi da skulle lage nr 2 nå i mars brukte vi samme "oppskrift" som med førstemann og da klaffet det på 1. Søskenforsøk tross bare ett egg ! akkurat som om man måtte finne akkurat hva kroppen "trengte" av doseringer osv for å lage det riktige egget :)

Startet rolig hos meg første gangen. Satt helt vanlig i sofaen og kjente en form for menssmerter i korsryggen som ble sterkere og sterkere for hver time. Var veldig usikker først om dette var rier men det viste seg etterhvert ;) Takene fortsatte i magen og oppover sidene.

jeg er gift med ei dame så uansett hvor mye sengekos det ville blitt så er det ingen sperm som kan hjelpe til ha ha :)

Ha ha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...