Gå til innhold

vondt i ryggen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er kontorrotte og har hatt bekkenlåsning av og på i 4 år. Det er vondt i korsrygg og stråling ut i rumpa langs hoften. Jeg er 13+2 og merker det mer enn på lenge allerede. Tips er heve senke pult, samt spesial stol som gjør at du sitter breiere med beina. I tillegg kan det være lurt å sove med en stor pute mellom beina;) god helg

Annonse

kan man gjøre noe mot bekkenlåsning? behandling hos kiropraktor eller lignende? Jeg jobber også på kontor og har akkurat samme smerter som dere beskriver og har vært inne på tanken at det kunne være bekkenlåsning. merker det veldig når jeg blir sittende for lenge, men da er det liksom for sent. Når det først "låser" seg går det ikke sikkelig over før etter en god natt søvn. så har liksom vondt resten av dagen da.

Hvis bekkenet er låst må det knekkes opp, stortsett. Jeg klarer set noen ganger selv, men det er etter div tips fra naprapat. Men låser det seg helt har det kun vært behandling som har hjulpet for meg. Gått både til kiropraktor og naprapat, man får lenger behandling hos naprapat men effekten har vært ca samme for meg. Lykke til;)

Annonse

grrr, får ikke sånn stol før neste år, har ikke plass i budsjettet :( jaja ;)

Sjekk om arbeidsgiver kan få stol/pult dekket via NAV hvis dere er IA bedrift. Det er jo et tiltak for at du skal kunne være lenger i jobb, og ikke bli sykemeldt, så verd å prøve!

Jeg går til manuell terapeut da jeg jeg har bekkenlåsning og bekkenløsning. Så kiropraktor var ikke helt å anbefale da ble jeg fortalt. Går til behandling 1 gang i uken og må fortsette med der frem til ternin. (6januar)

Jeg har også akkurat samme ryggsmertene. Bekkenlåsning som jeg får behandling til hos kiropraktor. Jeg hadde nok ikke kommet meg gjennom arbeidsdagen hadde det ikke vært for heve-/senkepulten min.

Er veldig spent på hvordan dette vil ende, siden jeg allerede har så vondt i ryggen når jeg sitter, er bare i 13. uke.

Jeg har også akkurat samme ryggsmertene. Bekkenlåsning som jeg får behandling til hos kiropraktor. Jeg hadde nok ikke kommet meg gjennom arbeidsdagen hadde det ikke vært for heve-/senkepulten min.

Er veldig spent på hvordan dette vil ende, siden jeg allerede har så vondt i ryggen når jeg sitter, er bare i 13. uke.

Det starta til meg i uke 13, og har blitt noe vondere, men de siste ukene har det holdt seg helt stabilt i vondhet, så tror ikke det trenger å bli så mye verre! :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...