Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme her....

Larhan bare ligge litt før jeg legger han på plass i vognbagen igjen. Men han raper til vanlig når han våkner igjen når jeg løfter han.

Han bruker puppen som smokk for å klare å sove, og det gjør at brystvortene mine er ømme nesten hele tiden. Så her har han begynt med smokk.

Men det er jo det store spørsmålet da: Er han fremdeles sulten etter jeg har ammet eller er det bare kosesuging han gjør??

kan sitte fra 30 min til 1 1/2 time å amme og likevel vil han ha mer.

Slitsomt...

Annonse

Følte at eg amma "non-stop" i 6 veker denne gongen...vart så mykje bedre - lenger pauser mellom kvar gong og åt meir i slengen...

Les evt gode råd både for såre bryster, lite melk, mykje melk, raping m.m. på

www.ammehjelpen.no

kan også sendes mail til eller ringes til.

Fekk for min del god hjelp pga for stor produksjon som gav mykje luftplager for babyen, og svært hyppige ammestunder som gav oss begge svært lite søvn....sover godt og har det mykje bedre no (litt også aldersavhengig sjølvsagt) - babyen er no 11 veker.

Når det gjelder raping sovner han fortsatt med puppen ofte, men løfter han forsiktig opp på brystkassen - raper då av og til - våker kanskje, men kan som regel lett bysses i søvn. Dropper eg det våkner han ofte etter kort tid fordi han ikkje har fått rapa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...